miercuri, 27 aprilie 2011

                  As vrea sa cred ca viata-i dreapta dar mereu raman cu dezamagirea,simt ca nu m-ai am puterea sa lupt dar speranta mai exista,undeva ascunsa adanc an inima mea, ia va muri ultima.
 Astazi am adus-o pe Stefi acasa de la spital,acum nu as vrea sa supar pe nimeni dar sunt total dezamagita de spitalele noastre.Am luptat atat de mult sa-mi salvez nepoata si am reusit s-o fac o fetita normala.Offfff e trist pentru ca,atuci cand sa spun gata,apare un nenorocit de reflux gastro-esofagian,care ne tine pe loc.Si cand ma gandesc ca an urma cu o saptamana eram pe punctul de-a sacapa de acest chin,totul se naruie...
    An urma cu cateva saptamani,auzisem de un tratament din afara,pentru reflux.Era destul de scump pentru mine dar cu sacrificii mari si cu ajutorul prietenilor care mi-au fost alaturi mereu alaturi,am reusit sal cumpar si tot odata sa il fac lu Stefii.Sa simtit foarte bine dupa el,nu mai avea reflux si ancepuse sa ia an greutate dar an joia din naintea Pastelui,Stefi a facut febra,binenteles ca m-am speriat si am duso la spital,acolo medicul a spus ca este o raceala dar ca trebuie sa stea cateva zile la spital.A facut Sfintele Paste la spital,la perfuzii.
 Stefii este anvatata la aer,la curte,sa alerge sa se joace,numai ca an spital a plans tot timpul ca vrea acasa....
Medicamentul care o ajutase sa scape de refuxul gastro-esofagian,avea si indicati precise; A nu se face tratament cu anumite calmante de-oarece ar putea provoca din nou refluxul..
Numai ca doamna asistenta care a fost de garda a doua zi de Paste,nu prea a citit an fisa medicala ,ce are si ce nu are voie sa-i faca,asa ca an momentul cand a vazut ca Stefii este foarte agitata si plangea ca vrea acasa,s-a gandit dumneaei ,sai faca un calmant sa se odihneasca.
..................A facut exact ce nu trebuia sa faca: ia provocat un reflux puternic,ca an loc sa se cameze,micuta mea printesa a anceput sa vomite din ce an ce mai mult si nu putea manca nimic.Cand ma sunat fica mea de la spital si mi-a spus ca Stefi are reflux,mi-am dat seama ca ceva sa antamplat.Am sunat imediat sa vorbesc cu asistenta de garda dar plecase din tura,lasand-o pe Stefii,vomitand si cerand antruna apa.
................Am sunat la camera de garda a spitalului,si am cerut ajutor urgent,atunci cei care erau de garda,anpreuna cu asistenta care era pe tura,s-au dus an salonul unde era micuta mea cu mama ei[fica mea].
..............Cei doi medici care au consultat-o si-au dat repede seama ca Stefania ancepuse sa se dezitrateze si au cerut; pauza alimentara si perfuzii.
Asistenta a fost sunata si antrebata cu ce ia facut calmantul lu Stefii? Numai ca doamna asistenta nu recunoaste ca iar fi facut ceva de calmare...Cu cine sa ma pun? tot ei asi fac dreptate iar micuta mea a ramas din nou cu refluxul,iar regim,nu mai spun cati bani sa cheltuit pe acel tratament.
Putin le pasa lor ca puiutul meu sufera ca nu poate manca orice si ca vomita tot.
 ..............Singura mea speranta este sa ajung din nou an Germania,la medicul care a operat-o dar oare cum voi reusi cand eu abia fac fata sai asigur tratamentul,laptele si cele necesare printesei mele?
...Mi-e atat de rusine ca sunt saraca...si cand ma gandesc cat am muncit an tara asta si acum nu pot bate la nici o use birocratica,ca mi-o tranteste an nas si-atuci cu-i sa mai ceri ajutor???
 Singura speranta sunteti dvs. oameni ca si mine,cu credinta an Dumnezeu.
In prezent micuta mea printesa Stefania,are un an si noua luni dar din cauza acestui reflux gastro-esofagian,nu cantareste decat 7 kg.pentru ca uneori tot ce mananca vomita.Medicul care a operato an Germania ,mi-a spus ca ar putea sai faca o interventie ghirurgicala,pentru ai anchide muschiul esofagului,cel care provoaca refluxul si asta ar fi o ultima solutie.Dar cum sa fac sa ajung acolo????????
Am nevoie de bani de transport si bani pentru interventie,momentan nu stiu costul acestei interventii dar cand al voi afla,al voi afisa pe blog, va cer din suflet ajutor,dvs.oamenilor si lui Dumnezeu ca doar atat mia mai ramas..
Eu stiu si sunt constienta ca toti o ducem greu dar cand ai pe cineva drag,bolnav.....viata este un chin.
Va rog din suflet nu fiti indiferenti la cuvintele mele,sunt scrise din suflet si cu multe lacrimi.
  Daca Dumnezeu va dat mai mult ajutati-ma,din putinul dvs ,sa pot ajuge cu puiutul meu an Germania.
Daca vreti si puteti o puteti face aici,
Dumnezeu sa ne binecuvanteze pe toti...Amin
Daca doriti sa ma ajutati, puteti folosi urmatoarele conturi de donatii:

Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255

Adresa: Comuna Copaceni,str.principala nr. 963, Jud Ilfov.

Telefon: 0763.998.823

http://www.acasatv.ro/emisiuni/iubirea-invinge-saracia-o-mama-eroina-ne-da-o-lectie-de-viata-in-casa-ei-traiesc-9-suflete.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...