duminică, 11 decembrie 2011

Va dorim ''Sarbatori fericite cu lumina-n suflet''..Stefi si bunica.

        Doar o mama poate intelege durerea ce-o simte in suflet,cand unul din puiul ei este bolnavior.
Durerea ce-i sfasie sufletul stiindu-se neputincioasa in fata destinului. Cand te gandesti ca destinul puiului tau se poate schimba daca ai avea bani,daca....
Ajungi intr-un punct al disperari asa cum am ajuns eu.
Nu sunt mama lu Stefi,sunt bunica ei dar pentru mine Stefi inseamna tot universul.Am luptat si lupt pentru viata ei din prima clipa cand s-a nascut.Au fost clipe de groaza in care doar credinta in bunul Dumnezeu ma ajutat so pot ajuta pe Stefi.
Am invrant rusinea,am strans din dinti si am cerut ajutor intregi lumi s-o pot salva.A inplinit doi ani si trei luni,in urma cu un an,dupa operatia de atrezie de esofag,cand credeam ca totul s-a termenat si chinul nostru si al ei va lua sfarsit,Stefania a facut un reflux-gastro-esofagian cu care ne chinuim si de care nu stiu cum s-o mai scap.Uneori tot ce mananca vomita cu toate ca-i dau un tratament corespunzator si care ne costa enorm de mult pentru situatia financiara pe care o are familia.Singura hrana care o accepta fara probleme,este laptele praf Nutren Junior de 400 gr.A ajuns la 15-16 cutii pe luna iar o cutie costa 57 ron.
Tratamentul,laptele si necesitatile micutei mele nepotele depasesc cu mult 3000 de lei lunar,iar venitul familiei compusa din 13 membrii din care sapte sunt minori este de 1.600 lei lunar.
Sa nu va imaginati ca am facut copii multi ,nu.Doar trei sunt ai mei,iar trei copilasi mi-au ramas de la sora mea care a murit intr-un accident si ia si sotul,in urma cu sapte ani.Mai am sub intretinerea mea doi copilasi care nu sunt ai mei si care-i cresc ca o adevarata mama si doua nepotele Stefania de 2 ani si 3 luni si Maria-Claudia de un an si trei luni.Cei maricei merg la scoala,la liceu,sunt copii care nu mi-au creeat probleme si cu toate aste,fiecare face ce poate s-o sprijine pe micuta Stefania.
Dar greutatiele toate apasa greu pe umeri sotului si al meu acum.Facem eforturi si economii la toate s-o putem salva pe Stefania.
Dar de cateva zile Stefania ne da mari emotii.A avut reflux mult mai mare de-si ia un tratament corespunzator,avea 9 kg 300,iar in cateva zile a ajuns la 8 kg 800 .
Astazi parca s-a mai linistit dar inima mea este cat un purice si bate la fiecare stare de reflux a Stefaniei.Am luat legatura cu medicul care a operato in Germania si i-am explicat starile Stefaniei.Raspunsul lui a fost ,ca nu-mi poate da un raspuns printr-un imeil,ar trebui s-o vada.Dar dumnealui ne-a prescris tratamentul si ne-a spus sa mai avem rabdare cateva luni sa vedem reactiile lui.Daca nu trece,singura solutie este sa ajungem din nou in Germania pentru o interventie chirurgicala pentru inchiderea''sfincterului esofagian'care se pare ca nu vrea sa se inchida.
Binenteles ca toate astea ne-ar costa bani pe care eu din nefericire nu-i am.
Dar mi-a ramas speranta ca Stefi va reusi cu tratamentul.Ma rog la Dumnezeu si la dumneavoastra oameni cu suflet sa ma ajutati sa-i pot continua tratamentul inca cateva luni si poate Dumnezeu se va indura si vom reusi sa scapam si de acest chin.
Este o fetita puternica si lupta cu toata forta ei,a invatat sa numere,stie povesti,este o fetita minunata de-sii nu are decat aproape noua kg alearga toata ziua.
Ajutati-ma s-o pot ajuta,va cer din suflet ajutor.
Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti.
Putin pentru noi inseamna mult.
Daca vreti si puteti sa ma ajutati,o puteti face aici:

Niculina Nina Dumitrascu
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255

COD SWIFT:INGBROBU. 
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...