miercuri, 8 februarie 2012

In lupta cu viata...


               Buna ziua si va doresc ca dvs sa va mearga mult mai bine ca noua.
Vin cu o rugaminte la dvs pentru ca sunt tare suparata si disperata.
De aproape doua saptamani,sotul si fiul sunt in concediu fara plata pentru ca nu se poate lucra din cauza conditiilor grele de iarna.Ei erau singura sursa de venit in casa noastra in afara de alocatiile celor mici.
 Va rog sa ma iertati, din suflet va cer ajutor,am ramas in aceasta iarna grea pentru nu stiu cata perioada fara
 cea mai importanta sursa de venit.Poate am trece peste toate dar nu pot trece peste tratamentul si laptele lui Stefi pe care trebuie sa-l cumpar o zi da si una nu si nu mai am nici o putere financiara sa-l pot cumpara.Maine mi sa va termana ultima cutie de lapte si nu stiu cui si la cine sa mai cer ajutor.Parca ne este din ce in ce mai greu,micuta noastra consuma cam 18 cutii de lapte Nutren Junior de 400gr pe luna iar cutia costa in jur de 58 ron.Pedeasupra laptele si tratamentul pentru reflux gastro-esofagian care ne costa peste 3000 ron lunar.
 Din suflet va cer ajutor,simt ca nu mai am puterea sa fac fata situatiei,iar Stefania nu poate trai fara tratament
si fara laptele praf care este cea mai importanta sursa de viata.Va rog dati mai departe strigatul meu,poate cineva,
caruia Dumnezeu ia dat mai mult ne va putea ajuta si pe noi.Doamne ajuta.
 Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON:     RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322

EURO:   RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823


 Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti.
Niculina Dumitrascu.
http://oluptacuviata.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...