miercuri, 21 martie 2012

A venit primavara.............

A trei-a primavara pentru nepotica mea Stefania si al trei-lea an de zbucium pentru mine.
O privesc cum creste si lupta din toata inimioara ei cu toate problemele pe care le are! Daca cineva nu ar stii cat a suferit Stefania,nici
nu si-ar da seama prin cate a trecut ,doar inaltimea si trupusorul ei firav ar da de banuit oricui ca ceva nu a fost in regula.In rest este o fetita deosebita,
nu pentru ca este nepotica mea,pur si simplu uneori ma uimeste.A invatat ca Dumnezeu este sus! Si de cate ori vrea ceva,se uita in sus si spune:Doamne,Doamne,ma iubeste.I-am spus ca intr-o zi,Doamne Doamne o sa ne ia si ''refluxul''si Stefi o sa poata manca orice si este tare fericita.
Aici poveste lu Stefi:
http://www.acasatv.ro/emisiuni/iubirea-invinge-saracia-o-mama-eroina-ne-da-o-lectie-de-viata-in-casa-ei-traiesc-9-suflete.html
'''''''''''[[[['''Nu stiu ce plan a avut Dumnezeu cand a adus-o pe Stefi in familia noastra! Merita sa se nasca intr-o familie bogata care sa-i ofere totul si s-o ajute financiar sa depaseasca toate problemele de sanatate..]]]]'''''''
''''''''''[[[['''Dar bunul Dumnezeu a adus-o pe Stefi in familia noastra numeroasa,unde bogatia materiala a ramas un vis,in schimb dragostea pe care i-o poarta fiecare membru al familiei,este mai presus decat toate bogatiile lumi''']]]'''
---------Este tragic de de-scris in cuvinte ce inseamna sa nu ai bani sa-i poti asigura '''''Tratamentul necesar de zi cu zi,laptele praf''Nutren Junior'' regimul special si necesitatile ei ''' ale celorlanti membri ai familiei''.
Statu nu ofera nimic in asfel de situatii si nici primariile,putin le pasa lor,ca Stefania s-a nascut cu o malformatie grava'''Atrezie de esofag'''Multumesc lui Dumnezeu ca oamenii cu suflet ,m-au ajutat de am putut ajunge in Germania unde operatia a reusit : http://www.click.ro/din_inima_pentru_copii/opinii_medicale/stefania-operatie-jurnal-georgiana-din_inima-campanie_0_909509136.html

Ce inseamna refluxul ? http://www.sfatulmedicului.ro/Refluxul-gastroesofagian/boala-de-reflux-gastroesofagian_546#Profilaxie
Este trist ca Stefania trebuie sa treca si prin asta! Dar Dumnezeu ne va ajuta sa trecem si acest obstacol.Ce este mai greu este ca nu avem banii pentru necesitatile lu Stefi. Are doi ani si sapte luni si zece kg .
Mi-e teama si ma rog in fiecare zi la Dumnezeu sa-i pot asigura Stefaniei tratamentul de zi cu zi si cele necesare.
Venitul lunar al familiei este de in jur de 1.800 lei lunar ,iar cheltuielile Stefaniei este de:
Lapte Nutren Junior-18 cutii de 400 gr pe luna ori 59 ron cutia
Cereale--5 cutii pe luna ori 25 ron cutia
Mancare de regim alimentar si produse fara gluten.
Tratament''Motilium sirop 2 flacoane pe luna ori 400 ron flaconul =800 lei lunar
Nexium pliculete-380 ron pe luna
Viusid-4 flacoane pe luna =200 lei lunar
Metroclopamid picaturi,Siropuri diferite expectorante.
Substante pentru aerosol,pemparsi si toate necesitatile micutei depasesc cu mult 3.000 lei lunar.
Am scris aceste randuri cu speranta ca cineva i-mi va auzi strigatul dar nimeni''probabil''nu-mi citeste randurile,iar glasul si strigatul meu ramane doar un ecou...............................
[[[[[[[''''''Am cativa prieteni carora as vrea sa le multumesc din suflet ca mi-au fost si mi-au ramas alaturi.
Lia Stoica -o prietena mai ceva ca o sora,care ma sustinut din-ainte de a-se naste Stefania,multumesc din suflet ingeras!
Ovidiu F.un om minunat si un prieten adevarat,Multumesc suflet frumos.
Liliana S. ma postat pe blogul ei si cand a avut puterea ma ajutat,va multumesc doamna.
Doamna Adriana,tot-deauna ma sustinut spiritual si a postat necazurile mele pe blogul ei,va multumesc '''
Si ''unchiul Pettersson'' care a contribuit cu Nexium,va multumim si Dumnezeu sa va de-a dupa sufletul dvs.
Sunt singurele persoane care cunosc amanuntit lupta mea pentru Stefania.
Multumesc din suflet tuturor prietenilor care-mi sunt alaturi,chiar si sufleteste,Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti.Si pentru ca suntem in Postul Pastelui,va doresc un post usor cu lumina in suflet.
Doamne ajuta.
Cu fruntea plecata va multumesc si va cer ajutor! Pentru a putea duce ''Lupta mai departe...
Dumnezeu sa va binecuvanteze.
Putin pentru noi inseamna mult.
Daca vreti si puteti sa ma ajutati,o puteti face aici:
.

 

Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
USD: RO 39 INGB 0000 9999 0294 5808
COD SWIFT:INGBROBU.
 Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...