sâmbătă, 28 aprilie 2012

Stefania este la spital si are nevoie de ajutor.

                            Sunt foarte trista! Stefania este din nou la spital,refluxul gastro-esofagian de care are parte in ultimul timp,a facut-o sa piarda iar in greutate.Vineri seara dupa aproape o zi intreaga de reflux[voma],Stefania a inceput sa se dezitrateze si a fost nevoie urgenta de spitalizare.Avea aproape zece kg iar acum intr-o zi de reflux continu,a slabit la opt kg si cinci sute de grame, are doi ani si opt luni dar in ciuda problemelor de sanatate pe care le are,Stefania este o fetita plina de viata si cu o vointa de fier.Nu-i este frica nici de medicamente si nici de perfuzii,Stefania iubeste doctora care o ajuta mereu,nu-i mai este frica.
 Stefania este mai puternica ca mine'bunica ei'pe cata vreme ia sta linistita sa i-se puna branula cu perfuzii,eu plang si inima-mi bata puternic,iar o durere mare simt ca-mi sfasie sufletul.
        Mi-as da viata mea ca Stefi,nepotica mea,sufletul meu,sa fie sanatoasa.Si pe langa toate problemele de sanatate ale ingerasului meu,nu am nici puterea finaciara sa pot cumpara tratamentele necesare ca Stefania sa fie o fetita sanatoasa.Din suflet va cer ajutor! Drumurile catre spital si toate necesitatile micutei mele m-au daramat.
 Ajutati-ma sa putem continua aceasta lupta,ajutati-ma ca Stefi sa poata deveni o fetita sanatoasa.
Daca vreti si aveti putere sa ma ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din tot sufletul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...