sâmbătă, 9 iunie 2012

"De multe ori un oftat, un suspin din adancul inimii este de ajuns"

"De multe ori un oftat, un suspin din adancul inimii este de ajuns"......................................
 Doamne, viforul necazurilor se ridica asupra mea si ape intrat-au pana la sufletul meu - dar intru Tine este toata nadejdea mea. Tu cunosti pricina raului ce ma bantuie. La Tine perii capului meu sunt numarati. La Tine deci scap si pe Tine Te rog sa departezi de la mine orice rau pierzator de suflet si sa-mi ajuti a birui toate ispitele ce ma invaluie - ca Tu esti intarirea, scaparea si izbavitorul meu, Hristoase Dumnezeule, si Tie slava inaltam, Tatalui si Fiului si Sfantului Duh. Amin. 
Am mere!
Dar nu am voie sa le pap,poate intr-o zi cand Dumnezeu ma va ajuta sa fiu sanatoasa!
Stiu ca intr-o zi va veni si acea  clipa.........................
 
Nu stiu unde si la cine sa apelez pentru ai putea asigura micutei Stefania,tratamentul necesar zi de zi si laptele praf ''Nutren Junior''care este pentru ea sursa de viata!
Oameni buni si frumosi din suflet va cer ajutor pentru Stefania!

Duceti mai departe strigatul meu! Poate cineva ma va putea ajuta sa pot duce mai departe lupta pentru viata nepotelei mele Stefania,ca intr-o zi sa poata devenii o fetita sanatoasa.
Cu fruntea plecata va multumesc si va cer ajutor..
Dumnezeu sa va binecuvanteze.
Putin pentru noi inseamna mult.
Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
 Va exista mereu cineva care nu te va considera si cineva pentru care contezi mai mult decat viata sa . Va exista intotdeauna cineva care rade in timp ce tu plangi si altcineva mai bun , iti va sterge lacrimile . Si va exista intotdeauna cineva care va disparea cand vei avea nevoie si cineva care va veni sa te ajute imediat . Dar tu pretuieste acea persoana care iti este alaturi , pentru ca rar vei mai gasi una la fel !        
                       
                                         Dumitrascu Niculina.                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...