luni, 2 iulie 2012

''Se spune ca ranile care nu sangereaza dor cel mai tare''


''Se spune ca ranile care nu sangereaza dor cel mai tare'' Asa este in aceste clipe sufletul meu si va cere cu disperare ajutor!
Am mare nevoie de ajutor financiar pentru a ajunge cu Stefania urgent la ''Kinderchirurgische Klinik, Klinikum Karlsruhe''.Stefania are reflux gastro-esofagian cat si stenoza.In acest moment nu poate manca decat lapte si supa strecurata pe care cu greu o inghite.Are urgenta nevoie de o dilatare a esofagului la care medicii Romani nu vor sa intervina.
Am luat legatura cu medicul care a operat-o in Germania si ne-a spus ca pretul interventiei este de 2000 de euro.In disperarea mea am apelat la ziarul Libertatea dar pana in acest moment nu am nici un banut iar timpul poate agrava situatia.
Din suflet va cer ajutor.
Va multumesc!
Dumitrascu Niculina
Tel 0763998823


http://www.libertatea.ro/detalii/articol/stefania-abia-inghite-supa-strecurata-scrisoarea-saptamanii-400443.html


Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...