vineri, 10 august 2012

Pe 23 august Stefi inplineste trei ani...





Stefania este printesa mea,o fetita puternica care a venit pe lume pe 23 august 2009.
N-am sa pot uita acea zi.
O zi care ar fi trebuit sa fie o zi fericita s-a transformat in ce-a mai dureroasa zi din viata...Stefania s-a nascut cu o malformati grava ''Atrezie de esofag''.
      A fost operata la spitalul Grigore Alexandrescu in prima zi de viata dar operatia nu a reusit,s-a incercat si dupa sapte zile dar fara succes.I-au montat un furtunel in burtica pe unde a fost hranita sapte luni.In disperarea mea am cautat cea mai buna solutie de a-mi salva nepotica.Am cautat klinici in lume care ar putea sa-i reconstruiasca esofagul fara a folosii transplantul cu colon.Si am gasit o klinika in Germania.Am scris la acea klinika si am primit raspuns,puteau sa-mi opereze nepotica dar operatia costa in jur de 25 000 de euro.
Bani pe care nu-i aveam.Am incercat sa optinem formularul e112 dar din pacate toate usile ne-au fost trantite in nas.Singura solutie de a-mi salva ingerasul a fost mila oamenilor cu suflete mari si campania ''Din inima pentru copii''
Multumesc din suflet oamenilor care au donat pentru Stefi in capania Din inima pentru copii. Cu ajutorul oamenilor am ajuns in Germania unde Stefania a fost operata de un medic cu maini de aur si operatia a reusit
        Acesta este domnul profesor din Germania..prin care lucreaza Dumnezeu, datorita mainilor lui operatia nepotelei mele a reusit.
Stefania a fost o luptatoare din prima clipa cand s-a nascut.........................
Ajunsi in Romania trebuia sa avem un medic care s-o supravegheze pe Stefi si asa am ales Spitalul Grigore Alexandrescu.Toate au mers bine pana cand Stefania la un an si jumatate a fost depistata de doctorita Victoria Palade,cu reflux gastro-esofagian.Luni intregi de tratament,regim alimentar iar refluxul nu-i trecea sub nici o forma.Stefania nu putea manca mai nimic,tot timpul voma.
Stefania slabe-a din ce in ce mai mult pana cand la doi ani cand ajunse-se sa cantareasca  cinci kg.Atunci ca s-a poata fi salvata a trebuit sa i se bage abumina.La spitalul G.A. s-a facut un sigur tranzit unde doctora Palade ne-a cofirmat ca stefi are un reflux puternic.De-si am cerut sa se faca endoscopie nu au fost deacord pe motiv ca este prea mica si ca daca vrem neaparat, sa mergem cu ia in Germania sa se faca acolo....Spitalizari una peste alta,regim prescris de doctora dar Stefania nimic din regimul prescris de doctora...
Stefania era asa de slabuta ca cu greu putea merge pe picioare iar starile de voma continuau de-si faceam un tratament foarte scump prescris de un medic cu '''experienta''.
Nu trece-a o saptamana,doua ca ajunge-am din nou la spital,Stefania nu pute-a manca nici macar laptele.Acolo doctora spunea''pauza alimentara''doua zile micuta nu putea manca nimic.Incarcata de perfuzi abia dupa trei zile cu greu inghite-a putin ceai.
Disperata de starea nepotelei mele i-am scris medicului din Germania si i-am descris pas cu pas starea Stefaniei.Raspunsul lui nu a intarziat,s-a pronuntat de-si nici macar nu era in fata dumnealui.'''Stefania are stenoza'''.                                  
Nopti si zile in care disperata nu stiam in ce parte sa apuc.Am intrebat cat m-ar costa o asfel de interventie in Germania iar medicul mi-a raspuns in scris 2000 de euro apoi am primit un alt mail in care medicul calculase costurile totale ale interventiei.
    July 05th, 2012

Dear Family Dumitrascu,

thanks for contacting us concerning the further therapy of your child Dumitrascu, Stefania, born on Aug 23rd, 2009 with esophageal atresia. Following an initial attempt to reconstruct the esophagus in your country, a cervical esophagostomy and a closure of the distal segment were created because of leakage of the anastomosis. From febr 19th to march 23rd we treated the girl in Germany, reconstructing the esophagus and training her for swallowing.

Meanwhile she developed a severe gastroesophageal reflux and is suspicious of a esophageal stenosis. Nutrition is more and more difficult and the child can not gain weight. This problem happens in about 10% of children with esophageal atresia and needs special diagnostics and perhaps an antireflux operation.

We accept to care for the diagnostics and for the further therapy including possible operation. The treatment will take place at the Department of Pediatric Surgery, Municipal Hospital of Karlsruhe/Germany. The date of arrival have to be arranged depending on my absence from the hospital between july 21st and august 12th. The duration of stay should be calculated for 3 for diagnocstics, endoscopy, operation, intensive care, control of esophageal passage, control of wound healing and swallowing training.

The costs are calculated with 10000 € for a standard clinical course without longer postoperative ventilation and without any special complication if we need an operative antireflux procedure.
Prof. Dr. Peter P. Schmittenbecher,
Head of the Department of Pediatric Surgery

..............Disperata am apelat la presa,la oameni dar imposibil .10000 de euro pentru noi este o suma imposibila......Iar sa optin formularul e112  nici pomeneala in tarisoara noastra.

                        Dar cum Dumnezeu intodeauna face minuni,am intalnit oameni minunati care au suferit la fel ca si noi.Ne-au spus despre un medic care ar pute-o ajuta pe Stefi .            
                                                  
Am ajuns fara sa mai stam pe ganduri la Budimex la medicul Stoicescu Mihai si i-am facut cunostiinta cu micuta noastra Stefania.
Fara sa mai stea pe ganduri i-a facut contrast si ne-a confirmat ca Stefi are o stenoza foarte veche.Marti 7 august medicul a bagato pe Stefi in sala unde s-a facut endoscopie si s-a intervenit la dilatarea esofagului.Avea o stenoza de un milimetru si cu greu a facut o dilatatie de cinci milimetri,s-a oprit din cauza sangerari....
    Luni pe 13 august,medicul o va baga pe Stefi din nou in sala pentru o noua dilatare.Stefania are nevoie de foarte multe dilatii, in jur de cinsprezece spune minunatul medic.Riscurile sunt enorm de mari.Esofagul ar putea plesni in timpul dilatari si asa am putea ajuge din nou la gastrostoma.Dar rugaciunile mele si credinta in bunul Dumnezeu o vor salva pe Stefi.
Manutele si piciorusele ei sunt vinete de la incercarile de-a i se pune branula dar Stefania este o invingatoare si intelege ca atuci cand va veni acasa va puta manca si altceva nu numai supa strecurata.
Acum Stefania sta la spital cu perfuzii  antibiotice,rau este faptul ca spitalul nu are unele medicamente antibiotice si trebuiesc cumparate ,iar eu cu greu fac fata aceste situatii.
Din suflet va cer ajutor sa pot duce la sfarsit aceasta lupta si printesa mea sa poata ajunge o fetita mare si sanatoasa.
Multumesc tuturor celor ce ne sunt alaturi.Rugati-va si pentru Stefi...Pe 23 august Stefi inplineste trei ani.Ani in care nu s-a putut bucura de copilrie. Ajutati-ma sa-i pot oferii o copilarie sanatoasa si fericita.
          Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa.
Doamne Ajuta..
Iar daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet.
Dumitrascu Niculina

                                                                             
                                     
                                                              
                                       
                                                                 

                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...