vineri, 21 septembrie 2012

"România este guvernată prin frică şi intimidare.........



 
Scriu aceste randuri cu un fel de amaraciune in suflet
Nu pot intelege cum acesti oameni,ajunsi intr-o functie
sa nu poata tine cont de suferinta semenilor.

Am ajuns in situatia ''critica''de-a cere ajutor de urgenta
pentru nepotica mea Stefania,la primaria comunei Copaceni,
pentru a o putea sustine in spital si pentru ai putea cumpara
instrumentele de dilatare care costa enorm pentru situatia in
care ma aflu.
Din cunostiintele pe care le detin,stiu ca ajutorul de urgenta
care se acorda este in jur de 1000 ron,este exact suma de
care mai avem nevoie pentru a putea cumpara
unul din instrumentele
medicale numit 'balon' pentru dilatarea esofagului.
- acordarea ajutoarelor de urgenta in conformitate cu
prevederile art. 28 din Legea nr.416/2001....
Vreau sa va spun ca atat noul primar cat si cei din consiliu
au incercat sa ma intimideze din toate punctele de vedere,
refuzind sa-i acorde ajutorul de urgenta micutei mele.
Nu pot uita privirea domnului primar! Ma privea cu furie
de parca eu ma aflam in acel loc pentru ai fura ce abia a primit.
In sila mi-a spus sa fac o cerere pe care va trebui sa mi-o aprobe
cei din consiliu.
Am facut-o!!! Dar din nefericire astazi cand am ajuns,o doamna
din consiliu ,mi-a spus pe un ton plin de ura....
Cererea nu vi s-a aprobat!
Degeaba i-am explicat eu cum stau lucrurile,se simtea
in propia noastra primarie ca pe o propietate privata
si ar fi fost in stare sa ma omoare cu privirea.
Am plecat gandindu-ma cum si la cine in tara asta
in afara de noi oamenii de rand,as putea sa cer ajutor??
Nu i-a miscat nici macar cuvintele mele spuse din suflet ca:
Sanatatea lui Stefi depinde de acest instrument'balon'care ar
trebuii platit luni,iar marti Stefania ar putea intra in sala cu
speranta ca la iesirea din interventia de dilatare,Stefi va
incepe sa manance ca noi toti!
Oameni buni din suflet va cer un ajutor cat de mic!
Mai avem nevoie de cel putin 1000 ron si asta pana
luni.
Din suflet va cer ajutor!!!!!
Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet.
Dumitrascu Niculina.

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/stefania-dumitru-nevoie-ajutor-umanitar-413090.html

2 comentarii:

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...