miercuri, 12 decembrie 2012

Lacrimi ce-mi sfasie sufletul.

Va imbratisez cu drag prieteni dragi!
Interventia Stefaniei a fost amanita marti,din cauza unei raceli.Medicul a programat-o pentru vineri.Ce ma doare foarte tare este durerile prin care trece cand se pune branula pentru perfuzii....
Niciodata nu-i nimeresc venele din prima.O chinuiesc o ora intepand-o pe unde se poate pentru a-i nimeri vena.Si pe cat timp ia tipa de durere,eu stau la usa cabinetului varsand lacrimi ce-mi sfasie sufletul.
http://observator.a1.ro/social/Boala-nu-tine-cont-varsta-La-doar-3-ani-Stefania-s_72152.html
                     
                         Daca intamplator cititi aceste randuri,rugati-va si pentru micuta mea Stefania.

Multumesc din suflet celor care ne sunt alaturi in aceasta lupta.
Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa.

Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet
Dumitrascu Niculina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...