marți, 4 decembrie 2012

.Mos Nicolae te rog! Eu vreau sa-mi aduci sanatate!......

                                Mosule te rog! Eu vreau sa-mi aduci doar sanatate!...
 http://observator.a1.ro/social/Boala-nu-tine-cont-varsta-La-doar-3-ani-Stefania-s_72152.html
                   Draga Mos NICOLAE,
Te rog sa ai grija de absolut toti prietenii mei.
Sa nu uiti ca au nevoie de sanatate, iubire, dragoste, fericire si
multe bucurii alaturi de
cei dragi....
Si te mai rog, Mosule, ca in noaptea de SF. NICOLAE sa-mi aduci
in dar,''sanatatea de care am mare nevoie''mie si tuturor copilasilor din lumea intreaga iar ingerul pazitor sa nu ne paraseasca niciodata.
Cu mult drag ...Stefania.....http://oluptacuviata.blogspot.ro/
Iti multumesc, Mosule!
Si din toata inima spun La Multi Ani tuturor ce poarta numele Sf. Nicolae.
La Multi Ani oameni frumosi! Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa cu ,sanatate multa si fericire.

Oameni buni si frumosi! Daca intamplator cititi aceste randuri,rugati-va si pentru micuta mea Stefania.

Multumesc din suflet celor care ne sunt alaturi in aceasta lupta.
Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa.

Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet.
Dumitrascu Niculina. 
 

                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...