duminică, 15 septembrie 2013

Zambesc pentru ca va iubesc! Dar in spatele zambetului exista multa suferinta!




Maine toti copilasi merg la scoala! Eu ar fi trebuit sa merg la gradinita dar din nefericire nu voi avea parte de aceasta bucurie...................
Am nevoie de o interventie ghirurgicala complicata si grea.....si de prea multi bani pe care familia mea nu-i are....
Zambesc pentru ca va iubesc! Dar in spatele zambetului exista multa suferinta,prea multa...
Va iubesc oameni frumosi! Ajutati-ma sa pot devenii o fetita sanatoasa! Viata si sanatatea mea depinde atat de mult de inima dvs!
Aceeasi Stefania care lupta cu viata!


http://www.kanald.ro/Video/FETITA-care-de-cand-s-a-nascut-a-cunoscut-numai-suferinta-Stefania-are-esofagul-de-1mm/19795/



                                           
Din suflet va cerem ajutor!
Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
 Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet
Dumitrascu Niculina

Doamne Ajuta

FETITA, care, de cand s-a nascut a cunoscut

 numai suferinta! Stefania are esofagul de 1mm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...