duminică, 13 iulie 2014

Stiu ca Dumnezeu lucreaza prin oameni!!

https://www.facebook.com/photo.php?v=667285556647916&l=524257767226806369
Stefania s-a nascut in 23 august 2009,cu o grava malformatie''Atrezie de esofag''[Lipsa trei centimetri din esofag] .A fost operata in prima zi de viata dar operatia nu a fost reusita.Pana la varsta de doua luni,Stefania a fost operata de trei ori...Medicii nu i-au dat nici o sansa la viata...Avea un furtunas in burtica pe unde primea laptele din trei in trei ore si o gaura la gat pe unde elimina saliva.Disperata am cautat o clinica in toata lumea unde sa-mi pot salva nepotica.Dumnezeu a fost cu mine si am gasit o clinica in Germania...
Cu toate astea,pe cat a fost bucuria de mare ca Stefi are o sansa pe atat de mare a fost disperarea cand am aflat ca operatia costa peste 20.000 euro.
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/nina-femeia-care-luat-tranta-cu-destinul-ringier-ajuta-copiii-caz-485953.html
''Stefi provine dintr-o familie modesta dar numeroasa unde banii au fost todeauna o problema''.O suma de 20.000 de euro pentru intreaga familie era doar un vis!
Un vis care a devenit realitate datorita oamenilor cu suflet si campaniei ''Din inima pentru copii''din ziarul Click deschisa de minunata doamna Simona Ionescu.
Stefania a primit ajutorul la care nici nu visam si am ajuns la clinica din Germania unde a fost operata cu succes.
Totul parea sa fie bine dupa operatie.Un medic din Romania o supraveghea.La un an dupa operatie,Stefania a inceput sa vomite aproape dupa fiecare masa si scadea in greutate.Medicul ia pus un diagnostic''Reflux gastroesofagian''.Si asa a fost tratata cu tot felul de medicamente pentru reflux aproape trei ani,de-si starea de sanatate a micutei era din ce in ce mai rea.Niciodata doctora al carui nume imi este frica sa-l pronut,nu ia facut o endoscopie s-au un tranzit in acest timp.Stefania ajunsese sa poata inghitii decat laptele iar doctora ne recomanda sa-i dam paine neagra uscata.Disperata am apelat la medicul din Germania unde a fost operata.Raspusul a fost dur'''Stenoza a esofagului''.
Disperata si cu inima cat un purice,am apelat la medici pentru dilatari.Nici un medic din cati cunosteam nu au vrut sa o ajute pe Stefania.Niste prieteni minunati,m-au sfatuit sa merg la Budimex''Marie Curie''la un medic recomandat de ei. A fost o minune! Am cunoscut cel mai inimos medic.Din prima clipa a hotarat fara sa stea pe ganduri s-o ajute pe Stefi.Esofagul ei nu avea decat un mm dilatat,abia se mai scurgea laptele.
A facut tot ce s-a putut sa ajute dar ajunsesm prea tarziu.In decurs de cateva luni Stefania a fost supusa la peste zece interventii de dilatare a esofagului cu anestezie generala.. Intr-un final medicul a decis ca nu se mai poate face dilatari,sunt prea multe si riscante si orcat ar fi dilatat,esofagul ei revenea la un mm.Trebuia intervenit chirurgical.
A fost un cosmar,simteam ca pierd lupta!Trebuia sa ajung cu micuta din nou in Germania dar din nou banii erau problema...Operatia costa aproape 25.000 euro... Disperata am apelat la OAMENI,PRESA,TV,FACEBOOK.Luni de zile am strigat disperata dupa ajutor! Am apelat pentru formularul E112 dar m-au refuzat de-si in genunchii le-am cerut ajutor.
Multi.......... OAMENI...... ne-au sarit in ajutor! Presa ne-a fost alaturi.Si din nou Dumnezeu a facut o minune. Doua institutii ne-au ajutat sa ajungem din nou cu Stefania in Germania.
Stefania trebuia operata de
Stenoza esofagiana
Hernie hiatala
Reflux gastroesofagian
Operatiile au avut loc pe 10 feb.2014 si reconstructia esofagului  fara a se introduce un corp strain, a fost un succes.
Din pacate singura problema a ramas refluxul gastroesofagian! Un muschiulet s-a atrofiat din cauza stenozei iar medicul German a decis ca dupa o perioada de recuperare de cateva luni sa intervina din nou chirurgical pentru a pune un inel s-au a face un transplant cu un alt muschiulet....Din nou aceeasi problema'''BANII''.Operatia costa intre 8-10.000 euro,banii pe care nu-i avem.
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/stefi-intors-germania-operata-488310.html

In prezent micuta noastra poate manca! Dar nu poate inghitii din cauza muschiului care nu strange la timp.La fiecare masa,dupa fiecare bucata bagata in gura,trebuie apa sa poata aluneca pe esofag...Apoi stari de reflux''voma''.
Este foarte greu! Dar cand ma gandesc de unde a inceput lupta,parca nu ma pot da batuta.Dumnezeu ne-a fost alaturi! Dumnezeu ne iubeste pe toti.
In toamna Stefi va trebuii sa mearga la gradinita! Din pacate inca nu am castigat ''lupta cu viata''.Mai avem o singura interventie ca Stefi sa fie un copil sanatos,un singur pas! Un pas inainte care costa 10.000 de euro..Si pentru care strig din tot sufletul ajutor!
In disperarea mea am scris si am apelat peste tot ..Stefi a facut 5 luni de la operatie si in curand va trebuii intervenit din nou...Din pacate toate raspunsurile sunt negative....
Nu mi-a ramas decat speranta in Dumnezeu! Stiu ca Dumnezeu lucreaza prin oameni!!
Nu am reusit sa strangem pentru operatie nimic deoarece Stefania are nevoie de ;tratament,lapte Nutren Junior si multe alte necesitati ale unui copil cu probleme ,care depaseste ''Bruma''noastra de bani.
Cu speranta ca randurile mele scrise din suflet si cu lacrimi in ochii vor ajunge la inimile dvs.
Cu sufletul ma inclin in fata dvs si va cer ajutor pentru Stefania.
Daca aveti posibilitatea si vreti sa ne ajutati,o puteti face aici:
https://www.facebook.com/niculina.dumitrascu
Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Raiffeisen bank: RON--RO63RZBR0000060016150244
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Cu respect ma inclin in fata dvs! Bunica micutei Stefania
Niculina Dumitrascu.
Va multumesc din suflet.
Doamne ajuta!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...