duminică, 25 octombrie 2015

La multi ani de Sf Dumitru--Miracolele vin in viata celor care cred in ele.

"Sfantul Dumitru sa va dea sanatate si putere sa luptati pentru idealurile voastre. Sa aveti parte numai de clipe minunate, de sanatate,bucurii si fericire alaturi de cei dragi."
La multi ani tuturor ce-si serbeaza ziua numelui...

Miracolele vin in viata celor care cred in ele.


Cred in miracole,am crezut mereu si niciodata Dumnezeu nu m-a dezamagit! 
Desii am trecut prin clipe neinchipuit de dure,viata si-a urmat cursul ei firesc.Anii au trecut si intodeauna speranta a ramas in sufletul meu.
Astazi Stefania are sase ani,este o fetita minunata,pentru mine,un copil deosebit,pentru ca ea face parte din miracolul vietii!


Cred in miracole,am crezut mereu si niciodata Dumnezeu nu m-a dezamagit! 
Desii am trecut prin clipe neinchipuit de dure,viata si-a urmat cursul ei firesc.Anii au trecut si intodeauna speranta a ramas in sufletul meu.
Astazi Stefania are sase ani,este o fetita minunata,pentru mine,un copil deosebit,pentru ca ea face parte din miracolul vietii!


Imi aduc aminte ca acum cativa ani,un medic de la sp G.A.mi-a spus cateva cuvinte care mi-au ramas in minte si care imi produc o adanca teama.''Un copil care se naste cu o malformate,ramane un copil cu o malformatie,cu un handicap'''.Binenteles ca niciodata nu sunt deacord cu acele cuvinte,dar in atatia ani de suferinta,cuvintele acelui medic ,m-au urmarit mereu. 
Voi atasa aici un filmulet cu clipe din chinul nostru!

Sunt amintiri care dor si oricat as vrea sa uit,este imposibil! Pentru ca sunt prea multe suflete care au fost alaturi de noi,de Stefi! Fara voi ''oameni frumosi,prieteni de suflet,cunoscuti si necunoscuti,n-am fi reusit niciodata. Momentan nu pot inca sa dau nume,dar o voi face curand,va fi un sir lung de nume,la care ma inclin cu tot sufletul.

Stiu ca oamenii nu citesc randuri lungi,dar ce scriu in acest blog,scriu din toata inima mea.Si sper ca randurile mele,sa ajunga la sufletul dvs.
---Am fost o femeie puternica! Spun ''am fost''pentru ca cei sase ani de disperare,si suferinta,si-au pus fara mila ampreta pe sanatatea mea si a sotului meu.
Nu cer de la viata nimic! Poate asta a fost destinul meu,fiecare om are o cruce si un scop in lumea asta. Tot ce-mi doresc de la viata,este ca Stefi sa fie bine intr-o zi!
Imi aduca aminte ca in momentul cad s-a nascut Stefi,toti prietenii ne-au parasit,dar Dumnezeu ne-a scos in cale oameni ,ingeri de oameni ,care n-au stat nepasatori la chinul nostru.
Stefi este dependenta incontinuare de laptele Nutren Junior ,zece cutii pe luna ori aproape 70 ron cutia si de tratament. alimentatie solide bazata pe multe vitamine si proteine.
Avem banii necesari interventiei ,,tot ce ne mai trebuie este bani de drum ,cazare si alte cheltuieli neprevazute. Nu avem o situatie prea buna,cu greu facem fata situatiei prin care trecem,deaceea orice ajutor este bine venit!
Daca aveti posibilitatea si vreti sa ne ajutati,va sta la dispozitie aceste date.
Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Raiffeisen bank:
RON--RO63RZBR0000060016150244
EURO---RO55 RZBR 0000 0600 1639 8999
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr.  59 , Jud Ilfov.

Telefon: 0763.998.823
Cu respect ma inclin in fata dvs!
Niculina Dumitrascu..

Cu respect ma inclin in fata dvs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...