miercuri, 2 noiembrie 2016

Ce-mi doresc de ziua mea!



    Va pupam si va imbratisam cu drag si mult respect,oameni frumosi! Cer mii de scuze celor care le sunt datoare sa scriu ,celor care o iubesc pe Stefi si asteapta vesti despre sanatatea ei.
In ultima perioada nu am avut posibilitatea sa scriu,deoarece vechiul pc,nu mai functioneaza.
Stefania a trecut cu bine si peste ultima[ sa zicem ] interventie chirurgicala. In ianuarie suntem programati la un control in Germania. Atunci vom afla daca interventia a fost un succes s-au,nici nu vreau sa ma gandesc..
In prezent Stefania urmeaza un tratament,o alimentatie de regim si asteptam. Asteptam clipa care vom putea striga Victorie!!!!!!!!!!!!
 

                                     
Stefi a implinit sapte ani si este in grupa zero. Are vise si sperante..Si isi doreste sa devina medic intr-o zi,medic de animale.
   Vineri este o zi speciala pentru mine. Este ziua mea!!!! In ultimi sapte ani,am avut o singura dorinta...Mi-am dorit ca Stefi sa devina o fetita sanatoasa. Mi-am dorit sa fiu o bunica fericita cu o nepotica sanatoasa...
Implinesc 45 de ani,din care sapte au fost zbucium si disperare.S-au pierdut multe in acesti ani.
Am sperat ca atunci cand Stefi va fi bine,ea si printii ei vor fi o familie fericita iar eu o bunica implinita sufleteste.
Nu a fost sa fie! De-si parintii ei o iubesc enorm,mama si tatal ei au ales sa se desparta.....Nu vroiam asta! Si nici Stefania...
In prezent  Stefi sta cu mine,bunica ei.Dar este ceva timp de cand Stefi nu-mi mai spune bunica..Ma striga simplu si frumos''mama''....
Iar de ziua mea pe 4 noiembrie,nu-mi doresc decat un sigur lucru....Sanatate,Sanatate peste tot...
                                                            
                                                  Au trecut sapte ani de cand traiesc doar pentru ea..Au fost ani in care am uitat de mine si astazi cand realizez ca exist si eu,ca trebuie sa traiesc si pentru mine...Este prea tarziu..Trebuie cat sa poate sa traiesc pentru micuta mea Stefania. Ia are nevoie de dragostea mea,de mine.Atat cat imi va permite sanatatea si viata.
                             
Oameni buni si frumosi! Va multumesc tuturor celor care in acesti ani,ati fost alaturi de noi pe un drum foarte greu.Un drum care fara ajutorul dvs nu ar fi fost posibil.
Mai avem un drum de facut la clinika din Germania pentru un control care ne va confirma ca Stefi este bine s-au ''bine.
Stiti ca familia noastra greu incercata,nu dispune de bani pentru drumul in Germania,pentru consultatii si cazare. Mai avem nevoie de un pic de ajutor.
Eu ma inclin in fata dvs si va multumesc. Iar daca vreti sa ne intinde-ti o mana de ajutor,o puteti face aici:
Va imbratisez cu respect!
     

 Daca aveti posibilitatea si vreti sa ne ajutati,o puteti face aici:
https://www.facebook.com/niculina.dumitrascu 
Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Raiffeisen bank: RON--RO63RZBR0000060016150244
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Cu respect ma inclin in fata dvs! Bunica micutei Stefania
Niculina Dumitrascu.
Va multumesc din suflet.
Doamne ajuta!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...