luni, 20 martie 2017

Va doresc o primãvarã binecuvåntatã si un Paste Fericit!




    Va pup si va iubesc oameni frumosi.
Nu am mai scris de anul trecut in blog. Si asta nu din lipsa de timp s-au ca lucrurile in vietile noastre ar sta mai bine..
In primul rind vreau sa va urez o primavara frumoasã,plinã de sãnãtate!

Mi-ar place sa va spun ca lucrurile s-au schimbat,cà sunt fericitã! Da! Sunt bucuroasa pentru Stefania.Starea ei de sãnãtate este spre bine.Se mai ineacã uneori,dar a invãtat sa se controleze singura.
Dupa ultima interventie at trebui sà ajungem la clinica din Germania pentru un ultim control.Doar un control ne poate garanta ca Stefi este bine.
Dar momentan acest drum nu este posibil din lipsã de bani.Ar însemna bani de drum,bani de cazare si bani pentru control.
Poate cã lucrurile ar fi fost mult mai bune daca starea mea de sãnãtate nu s-ar fi deteriorat  intre timp.
Pentru a putea ajunge la clinicã cu Stefania pentru control,am din nou nevoie de ajutorul dvs.
Cei care vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,gasiti conturile in postarile din blog.
Cu respect va dorim o primãvara frumoasa si un Sf Paste Fericit!
Si sa dea bunul Dumnezeu sã  fie doar bine.
Niculina Dumitrascu
Tel 0763998823
Va multumesc tuturor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...