vineri, 12 aprilie 2013

“Am nevoie de ajutorul vostru!!”

Stefi a trecut si peste aceasta grea interventie .Din pacate rezultatul nu a fost cel pe care il asteptam. Esofagul ei refuza sa se dilate mai mult de 4-5 milimetri. Asfel micuta noastra este nevoita sa consume mult lapte praf Nutren Junior,alimente cu multe proteine si acelea pasate si foarte subtiate.Altfel riscam sa se inece cu mancarea.
Nu suntem oameni bogati iar in acest moment nu mai am puterea sa-i pot procura micutei mele laptele,mancarea speciala,tratamentul spitalizarile si toate necesitatile ei, care depasec in fiecare luna peste 1000 de euro.Consuma in jur de 19-20 cutii de lapte praf Nutren Junior,este singurul aliment care in acest moment este sursa ce-a mai importanta.
Oameni buni si frumosi mi-e foarte rusine ca am ajuns in situatia asta dar nu am alta putere!
Saptamana viitoare Stefi va intra din nou in sala.Si cu greu facem fata situatiei.
Din suflet va cer ajutor!
Pentru cei care vor sa ne intinda o mana de ajutor gasiti toate detaliile in acest blog scris cu multe lacrimi!
http://oluptacuviata.blogspot.ro/
Doamne ajuta!




       Daca intamplator cititi aceste randuri,rugati-va si pentru micuta mea Stefania.
                                                                       
Multumesc din suflet celor care ne sunt alaturi in aceasta lupta.
Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa.
 





Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
                                                                    
Din suflet va cer ajutor!!!!!!!
                               Va multumesc!
                                                                 Niculina Dumitrascu.
 
 
 

Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet
Dumitrascu Niculina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...