luni, 25 martie 2013

Oameni buni si frumosi am nevoie de rugaciunile dvs!

        Marti mergem din nou spre spital iar miercuri intram in sala pentru o alta interventie de dilatare a esofagului....Am emotii mari iar inima I-mi bate ca un ceas!!!!!!
Ma doare atat de tare sufletul, as vrea ca Stefi sa nu mai fie nevoita sa sufere asa de mult sa uite de spital.
Oameni buni si frumosi am nevoie de rugaciunile dvs!
Rugati-va si pentru ingerasul meu..............Pentru ca interventiile de dilatare merg foarte greu iar esofagul lui Stefi nu se dilata deloc usor.

.................................................................

Doamne ajuta!




Stefania D.
Data nasteri-23/08/2009
Nascuta cu o malformatie grava
Atrezie de esofag.
Operata in Romania de mai multe ori fara succes.
Operata in Germania unde esofagul a fost reconstruit.
Operatia de reconstruire a esofagului a fost un succes in Germania dar in Romania lucrurile s-au complicat si au scapat de sub control.
Dupa operatie a fost supravegheata de un medic la spitalul G.A.din Bucuresti.
La noua luni de la operatie,Stefania a inceput sa se simta rau.Vomita aproape tot ce manca.
Disperati am alergat cu micuta la sptalul G.A.unde sa pus diagnosticul de 'Reflux gastro-esofagian. Stefania a fost supusa la regimuri severe si tratamente pe care cu greu le puteam gasi in afara tarii. Cu toate eforturile,cu tot tratamentul,Stefi se simtea tot mai rau
Disperata am apelat din nou la medicul din Germania explicand intr-un mail,starea micutei noastre.
Fara sa o vada,fara sa o consulte,medicul ne-a scris diagnosticul .
  ''Stefania are stenoza esofagiana''Abia atunci,dupa doi ani si jumatate de tratament necorespunzator si chinuri suportate de micuta,am inteles de ce Stefania nu putea inchitii mancarea,de ce Stefi ajunsese un copil subnutrit un copil care trecut de doi ani nu putea merge singur si toate astea se intamplau sub ochii unui medic care zi dupa zi ii administra tratamente care practice ii otraveau trupusorul ei firav....
Cand am aflat ca Stefi are stenoza,am apelat la medicul de la spitalul G.A. Dar nu am primit decat refuzuri.Mi-au spus sa plec cu ia in Germania ca dumnealor nu fac dilatari si NU.
Disperata am scris doctorului din Germania,iar dumnealui mi-a spus: Vino cu Stefania! Intervenia costa 10,000 de Euro.
Este greu de scris in cuvinte ce am simtit cand am aflat ca sanatatea ingerasului meu state-a in zece mii de euro,bani pe care nu-i aveam si nu-I voi avea niciodata.
Am apelat la toata lumea! La presa,tv dar in zadar.
Disperata vorbeam cu toata lumea cerand ajutor,pana intr-o zi cand am cunoscut niste oameni minunati care m-au indrumat catre un medic de la Budimex.
Nu am mai stat pe ganduri si am alergat cu Stefi la minunatul medic.
Pentru noi a fost o minune ca medicul a acceptat s-o ajute pe Stefi din prima clipa .Am simtit puterea lui Dumnezeu in mainile minunatului Doctor.
Este un miracol la noi in tara,ca un medic sa vorbeasca cu tine la acelasi nivel.Sa explice fara termini greu de inteles situatia in care se afla copilul.
Cand domnul doctor ia facut micutei endoscopia,a descoperit ca Stefania avea o stenoza de 1 milimetru dilatatie,abia putea sa se mai scurga picul de laptic pe care cu greu il putea inghiti.Situatia ar fi fost alta daca stenoza ar fi fost depistata in urma cu peste doi ani.
Imediat medicul a inceput interventiile de dilatare! S-au facut multe interventii,medicul ne-a spus ca trebuie sa avem rabdare.Acum Stefi are 4-5 milimetri dilatat esofagul.Nu poate manca orice,totul trebuie pasat si foarte subtiat.Dar exista sperata ca intr-o zi,cu ajutorul lui Dumnezeu vom reusi.
Ce este mai rau este faptul ca ,am ajuns ca uneori sa nu putem ajunge la spital cu micuta din lipsa banilor.Stefi are acum un diagnostic incarcat.
Diagnostic:
Stenoza esofagiana
Hernie hiatala
Hipotrofie stature-ponderala
Anemie feripriva
Reflux gastroesofagian
Paraziti intestinali
Si toate astea trebuiesc tratate cu medicamente pe care medicul de fam refuza sa le compenseze fiind prea scumpe.
Stefi nu beneficiaza da pensie s-au ajutor doar alocatia de stat 42 ron lunar.
Alimentul de baza este laptele praf 'Nutren Junior--18 cutii pe luna cost 56 ron cutia.
Interventiile de dilatare,platile insotitorului,alimentatia ,,drumurile spre spital si toate necesitatile lui Stefi depasesc mult peste 1000 euro pe luna.
Nu suntem oameni bogati iar lipsa banilor necesari micutei m-au adus la disperare.Stefi saptamanal are nevoie de interventi de dilatare si asta pe o perioada foarte lunga.Spitalul nu are aparatura necesara si uneori suntem nevoiti sa cumparam instrumetele de dilatare.
Interventiile sunt  dureroase si foarte riscante.La ce-a mai mica neatentie a medicului,esofagul s-ar putea perfora si am ajunge din nou la atrezie de esofag.Dar Dumnezeu nu va ingadui asta!..........

Oameni buni si frumosi! Este greu de scris in cuvite !
Din suflet va cer ajutor pentru micuta noastra Stefi. Cu un banut s-au o rugaciune intr-o zi Stefania va creste si va deveni o fetita sanatoasa.Ajutati-ma sa pot merge mai departe.

Doamne ajuta!
       Daca intamplator cititi aceste randuri,rugati-va si pentru micuta mea Stefania.

Multumesc din suflet celor care ne sunt alaturi in aceasta lupta.
Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa.

Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet
Dumitrascu Niculina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...