joi, 7 martie 2013

Va dorim o primavara binecuvantata de Dumnezeu.

Cu ocazia zilei de 8 Martie,doresc tuturor femeilor,domnisoarelor si mamelor din lumea intreaga.......
O primavara binecuvantata de Dumnezeu!
Plina de dragostea sufleteaca a celor din jur.
Multa sanatate,fericire si indeplinirea tuturor dorintelor.
                                          
Interventia de dilatare a esofagului a micutei mele Stefania s-a amanat din cauza unei raceli .
Am emotiile la cote maxime pentru ca asteptarea este un chin. Stefi nu poate manca orice de-si ar vrea.Pentru ca prin esofagul ei,cu o dilatatie de 4 mil nu poate trece decat pasat,strecurat si laptele,nelipsitul si pretiosul lapte Nutren Junior de care micuta noastra este dependenta.
Consuma 18 cutii pe luna iar pretul unei cutii este de 59 ron.
Tratamentul,si interventiile micutei plus tot ce are nevoie lunar Stefania trec peste 1000 euro in fiecare luna.
Nu m-ai am puterea decat sa ma rog si sa-i cer lui Dumnezeu putere sa pot duce tot ce mi-a fost dat.
Stefi este o fetita minunata! Am crescut-o cu credinta in Dumnezeu si stie ca Dumnezeu o iubeste.
In fiecare zi saruta icoana si ma roaga sa aprind lumina candelei ca Dumnezeu sa o poata vedea.

Este greu au trecut trei ani si jumatate de cand suferinta prin care a trecut si trece Stefi ne-a marcat vietile.
Greutatile,lipsurile si gandul ca Stefania trebuie salvata,Stefania trebuie sa poata manca intr-o zi ca noi toti, ma facut sa nu mai pot dormii noptile.
Trecem prin perioade foarte grele! De aceea din suflet cer ajutor pentru Stefania.
Micuta noastra va avea nevoie de multe interventii de dilatare a esofagului care pe cat sunt de dureroase pe atat sunt de riscante.Iar banii care nu sunt si viata micutei depinde de bani tot timpul,ma fac cate-odata sa-mi doresc sa nu mai exist.Sa-mi doresc daca s-ar putea sa dau viata mea ca ea sa fie sanatoasa. Dar  viata mea nu valoreaza nimic! Iar Stefi are dreptul la viata! Stefi trebuie sa fie intr-o zi o fetita sanatoasa.......
Din tot sufletul va cer ajutor! Din tot sufletul va rog sa intelegeti! Ca Stefi are dreptul la o viata normal pe care eu,fara ajutor nu pot merge mai departe.
Ajutati-ma sa pot duce aceasta lupta pana la capat.

         
                         Daca intamplator cititi aceste randuri,rugati-va si pentru micuta mea Stefania.

Multumesc din suflet celor care ne sunt alaturi in aceasta lupta.
Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa.

Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet
Dumitrascu Niculina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...