luni, 2 septembrie 2019

Mi-am șoptit zâmbind, că voi ajunge să scriu cu raze de soare în sufletele oamenilor...







Mi-am șoptit zâmbind,
că voi ajunge
să scriu
cu raze de soare
în sufletele oamenilor...
 http://oluptacuviata.blogspot.ro/
vă iubesc. ..

Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, cadru apropiat şi în aer liber

Stefania s-a nascut in 23 august 2009,cu o grava malformatie''Atrezie de esofag''[Lipsa trei centimetri din esofag] 
Stefania are incontinuare nevoie de ajutorul dvs!
Daca aveti posibilitatea si vreti sa ne ajutati,o puteti face aici:

Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Raiffeisen bank: RON--RO63RZBR0000060016150244
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Cu respect ma inclin in fata dvs! Bunica micutei Stefania
Niculina Dumitrascu.
Va multumesc din suflet.
Doamne ajuta!!!!
https://www.facebook.com/niculina.dumitrascu

Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, stând jos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...