vineri, 20 septembrie 2019

Cand doctorul spune"nu se poate"Dumnezeu spune"ba se poate"

         Nimic nu este mai greu in viata,decat atunci cand vrei,si te iei la lupta cu destinul.......

Stefi are 10 ani,este in clasa a-3-a.

          Este posibil ca imaginea să conÅ£ină: Stefania Si Niculina Dumitrascu, stând în picioare, plantă, copac ÅŸi în aer liber
Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, cadru apropiat şi interiorEste posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, selfie şi cadru apropiat
Stefania s-a nascut pe 23 august 2009 cu o grava malformatie...
'''Atrezie de esofag'' 'Lipsa 3 cm din esofag...
Multe operatii in Ro.si multe alte operatii in Germania.

Nimic din viata ei nu este usor/!
.....
 Am avut o noapte foarte speriată! Stefii este înebunită după pulpița de pui,cu os,bineînteles! Aseară a mâncat! dar dintişorii ei,s-au înfipt bine întrun zgârci din pulpiță...Are zece ani,dar si acum luptăm cu un puternic reflux si probleme mestecat bine. A apucat zgârciul si la înghițit. ...
Culmea că nici nu se ducea nici nu iesea din gât,oricât am încercat noi.
au urmat ore de stres si încercări....Dimineață ideea mea a fost cola...După câteva guri,presiunea a împins în sfârsit zgarciul în stomac....Offf! nu vă imaginați prin ce am trecut, mă si vedeam cu ştefii la spital..

In urma cu cativa ani,''de-sii''o iubesc mult,parintii ei s-au despartit,fiecare refacandu-si viata....
Noi.adica eu'bunica' si Stefi,am ramasa impreuna...
Nu este usor! Si eu.si ea avem  probleme de sanatate,dar iubirea mea pentru Stefy,depaseste orice limita.Si amandoua,vom lupta impreuna.

Imagini pentru nina femeia care sa luat la tranta cu destinul
A crescut..De-sii medicii spuneau ca nu va traii!
Dumnezeu o iubeste si a trecut prin toate chinurile...este o invingatoare...de-sii luptam incontinuare cu viata.
Nu este usor! Dar iubirea ce ne uneste pe mine si nepoata mea STEFANIA,ne face puternice,sa putem invinge toate problemele vietii.....
Are mereu nevoie de controale medicale,tratamente pt reflux...Uneori le anulam din lipsa banilor...Nici nu va imaginati cat ma doare acest lucru. Din ce castig eu,abia ne ajunge, cu economie sa platim facturi,medicamete,mancare speciala pentru Stefania..
Problemele mele de sanatate,ma impiedica sa mai pot muncii ca alta data,din pacate.
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Sunt asa de multe de scris...dar nu vreau ca randurile mele sa plictiseasca pe nimeni.......................Scriind,mi-am descarcat sufletul! Si multumesc tuturor din suflet!................................
Daca aveti posibilitatea si vreti sa ne ajutati,o puteti face aici:
Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 59, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
https://www.facebook.com/niculina.dumitrascu
Niculina Dumitrascu.
Va multumesc din suflet.
Doamne ajuta!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...