duminică, 11 august 2019

Se apropie 23 august,Stefi implineste 10 ani!

Este posibil ca imaginea să conţină: 1 persoană, zâmbind, stând jos....
Va pup prieteni dragi!
.Pe ''23 august''este ziua mea! Implinesc 10 anisori! Va invit pe toti!!!!!!!!!! 
Voi imbraca o rochita frumoasa si va voi astepta!!!!! Voi servi multe imbratisari si multe pupicuri pentru ca va iubesc pe toti...
Cu drag Stefania....
Ne uitam in urma...Nu putem uita de unde am plecat... medicii ( din Tara) ne spuneau ca Stefi nu are sanse la viata, numai DUMNEZEU POATE FACE CEVA....Pe 23 August,Stefi implineste 10 ani....Dumnezeu a ¨lucrat¨ prin mainile altor medici si bunatatea voastra Oamani frumosi.....
http://oluptacuviata.blogspot.ro/
Pentru lumea intreaga,23 august este poate o zi oarecare,dar pentru mine cand spun 23 august 2009........Spun ziua si anul cand Stefi a venit pe lume..........Spun ziua si anul care mi-au marcat viata....Anul in care a inceput lupta mea pentru viata nepotelei mele Stefania..
Stefania s-a nascut in 23 august 2009,cu o grava malformatie''Atrezie de esofag''[Lipsa trei centimetri din esofag] 
Stefania mai are incontinuare nevoie de ajutorul dvs!
Daca aveti posibilitatea si vreti sa ne ajutati,o puteti face aici:
https://www.facebook.com/niculina.dumitrascu
Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Raiffeisen bank: RON--RO63RZBR0000060016150244
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Cu respect ma inclin in fata dvs! Bunica micutei Stefania
Niculina Dumitrascu.
Va multumesc din suflet.
Doamne ajuta!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...