vineri, 3 mai 2013

Sarbatori binecuvantate oameni frumosi! Paste Fericit!

Sarbatori binecuvantate oameni frumosi , iar lumina sfanta a Invierii Domnului Nostru Isus Hristos sa va gaseasca in pace sufleteasca alaturi de familie, de prieteni, de cei dragi inimilor voastre! Paste Fericit!                                                         

Dă-mi lumină, Doamne, din puterea ta
Şi din toate dă-mi doar ce pot duce,
Dă-mi un drum pe care de-l străbat, aş vrea,
Să nu-mi stea iar viata la răscruce.
 
Vreau sa traiesc alaturi de voi oameni! Ajutati-ma sa traiesc!
       Daca intamplator cititi aceste randuri,rugati-va si pentru micuta mea Stefania.

Multumesc din suflet celor care ne sunt alaturi in aceasta lupta.
Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa.

Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet
Dumitrascu Niculina

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...