sâmbătă, 1 iunie 2013

Ochii mei plini de lacrimi ascunse........


Pe zi ce trece Stefania ma uimeste mai mult. Astazi vorbeam in casa cu familia de situatia grea in care ne aflam. Cautam o solutie! Ma tot intrebam! Cum vom reusi sa strangem bani pentru operatie?
Stefania se uita pe o carte cu poze si parea ca nimic nu-i distrage atentia. La un moment dat ma privit! Ochii mei erau plini de lacrimi ascunse. Stefi ma privea si cu ochisorii atintiti asupra mea si ma intreaba.....! Nana! Daca nu avem bani,eu cum mai merg la doctor??????? Eu cum mai pap???
Am simtit ca nu mai pot sa respira.......Stefi intelege tot!
Ma doare atat de tare sufletul si ma simt atat de neputincioasa in fata sortii!
       Daca intamplator cititi aceste randuri,rugati-va si pentru micuta mea Stefania.

Multumesc din suflet celor care ne sunt alaturi in aceasta lupta.
Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa.

Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet
Dumitrascu Niculina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...