miercuri, 12 iunie 2013

Un suflet chinuit va cere ajutor!

O, Iarta-mi , Doamne, atatea rugaciuni,
Prin care-Ti cer doar Paine si Paza si Minuni,
Caci am facut adesea din Tine Robul meu,
Nu eu s-ascult de Tine, ci Tu de ce spun eu….
In loc sa vreau eu , Doamne, sa fie voia Ta,
Iti cer, iti cer intruna sa faci Tu voia mea.
Iti cer s-alungi necazul, sa-mi lasi un loc in Rai,
Si sa-mi slujesti in toate, sa-mi dai, sa-mi dai, sa-mi dai....
Gandindu-ma ca daca Iti cant si Te slavesc,
Am drept sa-ti cer intruna sa faci tot ce-mi doresc.
O, iarta-mi felul acesta nebun de-a ma ruga....
Si-nvata-ma ca altfel sa stau in fata Ta.
NU tot cerandu-Ti Tie sa fii Tu robul meu,
Ci TU cerandu-mi mie, iar robul SA FIU EU,
Sa inteleg ca felul cel bun de-a ma ruga
E sa doresc ca-n Toate
SA FIE VOIA TA !
                                

 In urma cu trei ani cu ajutorul minunatilor oameni ca dvs si al unui minunat om din Romania care a contribuit cu o suma mare,s-au strans bani pentru operatia micutei noastre Stefania. Acum Stefania din negl...ijenta unu cadru medical care nu si-a dat seama timp de doi ani ca micuta noastra pe langa un reflux sever are si o stenoza,am ajuns in situatia sa trebuiasca sa fie operata din nou. Se face si in Romania o asfel de operatie dar riscurile sunt enorme.Operatia se face prin a reconstrui din nou esofagul cu parti din stomac, colon sau prin autotransplant de intestin subtire ce-a ce duce la un risc de infectii ale organismului in orice moment.
Riscurile din Romania.

Colonul transpus creste mai repede decat copilul si se va aduna pe pieptul superior provocand presiune asupra plamanilor
Segmente individuale ale colonului transpus nu se contracta pentru a impinge progresiv mancarea de-a lungul "esofagului"
Mai multe operaţii de revizie sunt necesare, fiecare dintre ele prezintă un risc pentru furnizarea de sange
 Riscurile de aspiraţie, pneumonie,subnutriţie,halena
Incidenţă ridicată de scurgere (30%).
Strictura (ingustare), pot să apară (20%).
Redundanţa (lipsa de orice activitate musculară), se poate dezvolta pe termen lung.

 In Germania operatia de-si este grea,medicii iti prezinta o garantie a operatiei.Interventia se face prin taierea zonei a esofagului une este partea stramtorata,se ridica prin metodele lor putin stomacul si se unesc cele doua capete ale esofagului. Nu se face decat o taietura,nu se taie si nu se umbla prin alte organe deci riscul exista ca la orice interventie dar in comparatie cu felul in care se procedeaza la noi in tara este o mare diferenta.
Cu toate eforturile depuse nu stiu daca fara ajutorul dvs voi putea reusi! Incerc si lupt cu disperare sa pot optine formularul e112 dar medicii romani nu vor sa-mi de-a semnaturi.Spun ca si ei pot opera chiar daca riscul este mare! Cel mai dureros este ca unele persoane cu aceeasi problema au reusit sa opereze copii in Germania cu plata facuta de casa de asigurari cu semnaturi de la aceeasi medici! Asta pentru ca parintii micutiilor au fost mai duri in a cere ce li se cuvine.Eu sunt o persoana care am vorbit si am cerut cu lacrimi o semnatura la care mi-sa raspuns dur cu ''Nu'.
De ce????
Daca ai bunavointa de a te pune pentru o clipa in situatia mea,simti,pur si simplu,ca ramai fara aer. Sa priveasca alesii,guvernanti,locuitorii din palate-in ochii plini de lacrimi ai parintilor cum se chinuie sa cumpere medicamente din strainatate,cum pentru copilasii lor isi vand ce au prin batatura.In cazul in care mai au ceva prin batatura....
Stefania este programata pe 28 iunie in Germania pentru a fi operata.Suma necesara operatiei este de 22 000 euro. Din pacate suma este mult prea mare iar timpul si starea de sanatate a Stefanie este contra timp,doar o minune ar putea face o minune!
Si cum medici nu pare ca vor sa semneze,casa de asigurari nu-si poate da acordul iar micuta noastra nu are decat de suferit.Nu mi-a ramas decat increderea in Dumnezeu si dvs oameni frumosi! Cu putin de la fiecare suferinta micutei noastre s-ar putea transforma in dreptul la o viata normala.Din suflet va cer ajutor! Duceti mai departe strigatul meu! Poate cineva cu putere va citi aceste randuri scrise cu multe lacrimi fierbinti.
Aici veti gasi acte ce dovedesc starea de sanatate a Stefaniei cat si programarea din Germania. http://oluptacuviata.blogspot.ro/
Multumesc din suflet celor care ne sunt alaturi in aceasta lupta.
Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa.

Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet
Dumitrascu Niculina
Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...