marți, 11 decembrie 2018

Am spus azi ca va iubesc? Va iubesc!



Dragă Moş  Craciun... să ştii că eu , copilul care se ascunde după o imensă cortină de ani te rog să mă ai undeva , acolo , în lunga ta listă...notată şi pe mine, alături de dorinţele mele. Îmi doresc să-i pot bucura pe cei dragi mie , îmi doresc să-i văd mulţumiţi şi să-i ocolească dezamăgirile , îmi doresc să-i pot face să zâmbească... şi-mi mai doresc să le fie atât de bine cât să poata învinge tot ce le face rău...iar pentru mine , pentru mine absolut nimic. Bucuria şi mulţumirea lor , mi-s suficiente !

Niculina Dumitrascu,bunica Stefaniei.
https://ajutati-opestefaniasatraiasca.blogspot.com/
Dragii mei prieteni,va pup si va iubesc pe toti!Toti cei care nu ma-ti lasat niciodatra la greu.Se apropie Sf Sarbatoare a Craciunului si cu toti traim clipa bucuriei,nasterii Domnului.Si noi ca toti crestinii ne pregatim de marea Sarbatoare.Mai putine pregatiri pentru ca la noi in familie,prioritatea nr unu este Stefania si sanatatea ei.

Ștefania s-a născut in 2009 și a fost diagnosticată cu Atrezie de esofag.. A făcut multe operatii de atunci ,in Romania si in Germania,pentru a putea manca normal, iar acum se văd ,in mare parte și rezultatele. A ramas cu multe sechele cum ar fi,un REFLUX GASTRO ESOFAGIAN si probleme la inghitire.Uneori se ineaca cu mancarea,dar stie,a invatat cum sa controleze asfel de probleme.
In prezent n-e chinuim sa strangem banuti pentru un control in Germania.Un control care ar putea scapa pe Ștefii de refluxul gastroesofagian.In mare parte ,nu stim cat costa aceste investigatii!
Dar drumul,cazarea si toate investigatiile,ar trece de 2000 euro.Avem nevoie de ajutorul vostru,pe ultima suta de metri! Avem nevoie de ajutorul vostru ,petru a putea duce pana la capat aceasta lupta cu viata!
O puteți ajuta și susține pe Ștefii, donând, pentru ca micuța de 9 ani să poata duce o viata normala si scapa si de acest chin!
Noi intreaga familie a Ștefaniei,va dorim Sarbatori Fericite cu multa liniste in suflete!
O puteti ajuta si sustine pe Ștefania,in conturile..
Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823

Niculina Dumitrascu.
Va multumesc din suflet.
Doamne ajuta!!!!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...