sâmbătă, 29 decembrie 2018

"Speranta si dorinta pentru noul an..."

                                                              Fotografia postată de Stefania Si Niculina Dumitrascu. 




"Speranta pentru noul an..."  https://www.facebook.com/niculina.dumitrascu
Si stiți de ce? Pentru ca, in noaptea de Revelion, cu totii trebuie sa ne punem dorinte. Trebuie sa credem cu adevarat in ele, iar acestea vor deveni vise implinite! Asa ca, sa avem cu totii speranta asa cum nu am avut in nici o zi din an...sa credem, sa speram, sa visam... toate acestea vor deveni realitate!
Dragii mei prieteni! Eu chiar am o dorinta!!! 
Mi-as dorii sa pot strange banuti necesari pentru a putea merge la control in Germania....
Si mereu am depins de genereozitatea si bunatatea dvs!
Cu drag inchei mesajul meu pentru acest an,si va doresc muulta sanatate si fericire!
Iar daca vreti sa treceti si pe la mine pentru a ma ajuta sa-mi indeplinesc dorinta,o puteti face aici..

Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823

LA  MULTI  ANI, OAMENI FRUMOSI!
VA PUP  SI VA IUBESC PE TOTI!


ȘTEFANIA.
Niculina Dumitrascu.
Va multumesc din suflet.
Doamne ajuta!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...