miercuri, 3 aprilie 2019

Va pup si va iubesc,prietenii mei frumosi!


Va pup si va iubesc,prietenii mei frumosi!

Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni, oameni în picioare, dungi şi pantofi

    Este primavara! Din nou,primavara! A noua primavara din viata mea! Si pentru asta,va multumesc voua,oameni frumosi!
Primavara intodeauna racesc,ca drept dovada si acum sunt foarte racita cu o bronsita destul de grava!

Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni şi cadru apropiat

Dar nu asta ar fi problema cea mai grava,pe langa toate cate sunt!
 In primavara asta trebuie urgent sa fac un control la clinica din Germania. Nu avem programare,dar medicul ne poate primii oracand contra cost.Problema cea mai grava dupa atrezia de esofag cu care m-am nascut ,si dupa atatea operatii ,este ca am ramas cu un grav reflux esofagian si probleme la inghitire..Medicul caree ma operat stie despre problema mea,dar  tot ce trebuie sa-mi faca costa destul de mult pentru familia mea.
Drumul,cazare,spitalizare cateva zile toate ajung la 2000 si ceva de euro!
Putem oferii dovezi la intoarcere,daca vom reusii sa ajungem.
Cu tot sufletuletul  va cer ajutor!
Practic este urgent,pentru ca medicul german ar mai mult timp pentru noi inainte de perioada Sf Paste.
Cei care  ma puteti ajuta,primiti multumirile mele din tot sufletul!
Va multumesc enorm!
Stefania,aceeasi Stefy care va iubeste!

Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...