marți, 29 martie 2011

Stefii

..... Sunt [Dumitru Stefania Violeta] dar bunica Nina ma alinta Stefii..............
M-am nascut pe 23 august 2009.........destinul a fost dur cu mine. M-am nascut cu o malformatie grava''atrezie de esofag'adica esofagului meu ai lipsea 3 cm sa se uneasca cu stomacul.Am fost operata an prima zi dupa nastere la spitalul Grigore Alexandrescu dar operatia nu a reusi,apoi la sapte zile de la nastere dar tot fara reusita,atuci medicul a decis sa fiu hranita printr-un furtunel pe care al aveam an burtica.Si asa am fost hranita sapte luni,an acest timp,bunica mea 'Dumitrascu Niculina Nina,a gasit o klinica an Germania si un medic care putea sa ma ajute sa devin o fetita normala,sa pot manca pe gurita ca toata lumea. Numai ca operati costa foarte multi bani,iar bunii fiind o femeie fara posibilitati financiare,a anceput sa caute ajutor peste tot sa ma poata opera.A apelat la tot ce s-a putu,presa,tv,fundatii,pana an cele din urma,oamenii cu suflet din campania'dininimapentrucopii'mi-au platit operatia la klinika din Germania,acolo am fost operata cu succes.Am un anisor si sapte luni,acum pot manca cu gurita mea dar din nefericire am fost diagnosticata cu'''Reflux Gastro-esofagian''de gradul doi.
An ultima perioada nu stau doua saptamani acasa ca apoi merg din nou la spital din cauza refluxului,am manutele pline de vanatai de la atatea perfuzii.Nu pot manca orice,Depind foarte mult de laptele'Nutren Junior si cereale,de medicmentele; Nexium,Zantac,Viusid,Metroclopamid.
Pe-deasupra am nevoie de o alimentatie necesara acestei bolii,pentru ca nu pot manca orice,aproape toate alimentele a-mi provoaca ''Reflux''si vomit tot,am un an si sapte luni si nu am decat sapte kg.
An ultima perioada familia mea face greu fata situatiei financiare, iar bunica mea spera ca cu ajutorul lui Dumnezeu si al dvs.oamenilor cu suflet,sa poata strange niste banuti,sa ma duca din nou la klinica din Germania,la medicul care m-a operat pentru a ma investiga dumnealui din nou.
Acum ma aflu din nou la spitalul Grigore Alexandrescu,saptamana trecuta am facut un reflux foarte puternic si am fost nevoita sa ajung din nou la spital.
Cu o rugaminte din suflet, va rog,cei care aveti posibilitati si Dumnezeu va dat mai mult,va rog sa ma ajutati si pe mine.
Am nevoie de ajutorul dvs.iar cei care ma puteti ajuta,o puteti face an conturile de mai jos.
Astazi nu stiu exact cum sa va pot multumii pentru ca eu nu am decat un an si sapte luni dar bunica mea se roaga ne-ancetat.
Va multumim din suflet si fie ca bunul Dumnezeu sa va binecuvanteze pe toti..Amin.

Stefania............va iubeste si va multumeste.

Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Vezi mai mult

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...