duminică, 17 iulie 2011

Am nevoie de ajutorul dumneavoastra pentru ai continua tratamentul lui Stefi

    Dragii mei....am mare nevoie de ajutor si nu stiu unde sa-l mai gasesc.De cateva luni,in urma operatiei de atrezie de esofag,Stefania a facut un reflux gastro-esofagian foarte puternic.Cu ajutorul lui Dumnezeu am gasit tratamentul cu care se pare cai merge mai bine,de cateva luni Stefi ia  tratament pentru acest reflux.
 Motilium sirop care nu se gaseste in tara doar in Italia si Franta,2 flacoane pe luna in jur de 800 ron
Nexium 2 plicuri pe zi 7 lei plicul ori 2 fac 14 lei pe zi ori 30 de zile fac 420 ron
 Viusid 4 flacoane pe luna 50 lei ori 4 fac 200 ron
 Metroclopamid picaturi 20 lei
 Lapte praf 'Nutren Junior''15 cutii pe luna ori 50 lei cutia fac 750 ron
Pedeasupra are nevoie de un regim special caruia cu greu ai fac fata.Venitul familiei este de 1.800 ron si cu greu ai asiguram lui Stefi cele necesare,nu mai spun de pampersi,facturi electrice si alte cheltuieli oricum ramase in urma.
 Luna viitoare pe 23 august inplineste doi anisori,cu toate ca este slabuta are aproape opt kg,Stefi este o fetita plina de viata si lupta pentru a creste fetita mare.Dragii mei oameni cu suflet,nu mai am putere sa-i continui tratamentul si mai avem  multe luni de-acum incolo de tratament.
 Va rog din suflet sa ma ajutati,nu doresc nimanui sa ceara ajutor asa cum cer eu.
Este dureros dar nu am alta solutie.Va multumesc din suflet si bunul Dumnezeu sa va binecuvanteze.
Daca doriti sa ma ajutati, puteti folosi urmatoarele conturi de donatii
 Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Cu respect va multumesc ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...