miercuri, 7 noiembrie 2012

La multi ani oameni frumosi!

Apropiidu-se o mare zi de sarbatoare, Sf. Mihail si Gavril si ziua numelui pentru multi prieteni dragi, primiti din partea mea multe urari de bine, sanatate, mult noroc si implinirea tuturor dorintelor! La multi ani oameni frumosi!
Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa din viata.
Cu respect Dumitrascu Niculina.

                                              Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa!
                                       

Un comentariu:

  1. Nu pot sa masor in cuvinte si fapte cat de mare este respectul meu pentru ceea ce faceti ca sa v-a ajutati copilul.Nu o sa pretind ca inteleg ,pentru ca nu am cum , suferinta dar sper eu si bucuriile ce trec prin sufletele voastre.Sper ca fetita dumneavoastra sa fie bine , sa creasca si sa va bucurati de realizarile ei ,ca si copil ,adolescent si adult.Poate voi reusii sa fac si eu mai mult decat sa va transmit un mesaj calduros.Sunt constient ca nu este suficient si trebuie mult mai mult.Viata nu poate fi mentinuta doar din sentimente ci si din din parti materiale.Cu stima si respect ....un om.

    RăspundețiȘtergere

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...