duminică, 30 decembrie 2012

La Multi Ani oameni frumosi!

         Va pupic si va inbratisez cu drag oameni frumosi! Sunt Stefania dar dvs stiti deja asta. Acum in ajunul anului nou,vin sa va urez tuturor celor care  deschid usa blogului meu'la multi ani fericiti!
Va doresc multa sanatate in primul rand caci este cel mai de pret dar.Sa aveti un an mai bun ca acesta,iar bunul Dumnezeu sa va indeplineasca toate dorintele.
   
       Iar cand rugaciunile dvs vor ajunge spre cer,va rog rugativa si pentru mine. Am mare nevoie de sanatate.Sunt o fetita plina de viata si as manca de toate dar din nefericire nu se poate.Nu pot manca orice pentru ca esofagul meu este prea strimtorat pentru ca mancarica sa ajunga in stomacelul meu.

Este nevoie de foarte multe interventii de dilatare a esofagului si mult sprijin  pentru o perioada foarte lunga.
Din ianuarie vom incepe iar interventiile si de fiecare data sunt foarte riscante.Domnul doctor a decis ca la urmatoarea interventie,sa-mi lase in esofag un tub pentru o perioada pentru ca dilatarea esofagului sa fie mai sigura.Va fi greu si dureros dar stiu ca Dumnezeu ma iubeste si intr-o zi va fi bine.
Multumim din suflet tuturor celor care I-mi sunteti alaturi in aceasta lupta grea.

 Mi-ar place ca de fiecare data cand deschideti usa blogului meu sa-mi lasati un semn...

Eu va doresc din suflet La Multi Ani Fericiti!

Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa.
Stefania...........
Doamne ajuta!

Daca vreti si aveti posibilitatea sa ma ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet
Dumitrascu Niculina

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...