duminică, 26 ianuarie 2014

Cand ii privesti zambetul, nimeni nu ar banuii cata suferinta ascunde .

Cand ii privesti zambetul, nimeni nu ar banuii cata suferinta ascunde .Are doar patru ani si cinci luni.
Stefania a venit pe lume cu o grava malformatie''Atrezie de esofag,adica lipsa trei centimeri''.A fost operata in Romania de mai multe ori dar fara succes. Este o luptatoare..........A luptat si lupta din toata inimioara ei pentru viata,o viata normala.Apoi a fost operata cu succes la o klinika din Germania ,operata tot cu ajutorul oamenilor....
Calvarul a inceput din nou cand ne-am intors in tara.A fost supravegheata de un medic care nu a depistat la timp ca micuta noastra a facut o stenoza in locul operatiei,ce-a ce nu ar fi trebuit sa se intample daca era supravegheata cum trebuie.Raspunsul a venit tot de la medicul German care din tot ce-i scriam si-a dat seama de gravitatea situatiei.
Intr-e timp micuta noastra s-a ales cu complicatii ca:
Stenoza esofagiana
Hernie hiatala
Reflux gastroesofagian
Hipotrofie staturo-ponderala
Anemie feripriva

S-au incercat dilatari ale esofagului la Spitalul Marie Curie ''Budimex....

Un medic minunat a luptat cu toata puterea sa o ajute pe Stefi dar era prea tarziu.


Stefania a fost tratata trei ani  de un reflux gastroesofagian iar la ea micuta ,esofagul  ajunsese sa aiba o dilatatie dor de 1 mm .Abia mai putea inghiti apa si laptele.Minunatul medic de la Budimex reusea sa dilate cativa centimeri care ulterior reveneau inapoi.

Anul trecut,in luna aprilie,medicul ne-a anuntat ca renunta sa-i mai faca dilatari pentru ca este prea tarziu si trebuie sa se intervina chirurgical....A fost un soc pentru noi!!!!!!!!!!Stiam ca in Romania sansele lui Stefi de-a fi operata cu succes sunt de 20% ,iar de bani,nici o sansa.
Ce ma doare cel mai tare si ma revolta este faptul ca micuta noastra putea fi operata demult dar nici un medic nu a vrut sa ne aprobe formularul e112.Si asta din orgolii! Nu au acceptat ideea ca eu nu accept ca micuta noastra sa fie macelarita si mutilata in Romania ca in cele mai multe cazuri.
Cu lacrimi am cerut sa-mi aprobe formularul si nu au vrut.M-au umilit si m-au tratat de parca eu nu as fi cetatean Roman cu drepturi egale.
Cel mai crud si nedrept gest este faptul ca au lasat un suflet de copil sa se chinuie sa traiasca cu supe strecurate.Spun asta pentru ca ar fi putut sa ne aprobe formularul asa cum fac si cu ceilanti.'''Cunosc recent un caz care va merge in Germania sa opereze copilul tot de aceeasi problema dar cu formularul aprobat in trei zile !!!!
....Si ma intreb de ce la Stefania nu s-a putut?
Cazul micutei noastre a fost mediatizat de cand s-a nascut si probabil ca asta ia deranjat foarte tare.Mi-au spus in fata: Sub nici o forma nu se aproba formularul! Poti s-o operezi unde vrei daca ai bani.....
Disperata si umilita in propia tara,am cerut ajutor pentru micuta noastra Stefania intregii lumi.
Dar Dumnezeu mi-a auzit srigatul si mi-a scos in cale oameni si institutii care nu au stat nepasatori la strigatul meu disperat.De sarbatori minunea s-a intamplat....Banii pentru operatia lui Stefi s-au strans iar pe 30 ianuarie la ora 7 zburam spre klinika din Germania Karlsruhe.
Va fi o operatie grea dar Dumnezeu o iubeste pe Stefi ...

Stefi este tare fericita! Dar eu sunt cu sufletul plin de emotie,durere,teama.Gandul la operatia grea ce o asteapta pe Stefi ma face sa tremur.......
Au mai ramas ''''Trei'''zile pana la plecare si greu imi gasesc locul in tot ce fac...Stefi este cel mai frumos dar din toata viata mea! De 4 ani si 5 luni inima mea bate doar pentru ea..........Durerea ei este durerea mea si lacrimile ei sunt ale lacrimile mele....
Va fi un nou inceput! Dupa operatie Stefi va avea nevoie de cateva luni de recuperare .Avem nevoie de un medic gastroenterolog care sa o supravegheze pe Stefi cateva luni....Va fi nevoie de bani pentru ai putea platii consultatiile,tratamente si tot ce va fi nevoie....offfffffff!!!!!!!!!!!
Avem nevoie incontinuare de ajutorul dvs. !!!!!!De rugaciunile dvs!!!!!!!!
                                             
                                                      
  1. RESPECT ŞI SOLIDARITATE
    Cu tot respectul pentru omenia
    Bunilor creştini ce sar în ajutor ;
    Căci de învinge boala Ştefania ,
    Fiecare-n parte va fi învingător .
  2.                                            
  3. Va multumim din suflet tuturor ! Va iubesc oameni frumosi!
  4. Voi scrie incontinuare in acest blog,voi scrie de la klinika din Germania.
  5. Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati sa putem duce lupta pana la capat,o puteti face aici:
    .Titular : NICULINA DUMITRASCU
    ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
    RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
    EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
    COD SWIFT:INGBROBU.
    Raiffeisen bank: RON--RO63RZBR0000060016150244
    PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
     Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
    Telefon: 0763.998.823
    Va multumesc din suflet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...