marți, 11 septembrie 2018

,,Nu îmi doresc să ating stelele.,,Tot ce vreau e să ating inimi!

Fotografia postată de Stefania Si Niculina Dumitrascu.
Va pup si va iubesc,prietenii mei minunati! Nu am mai scris de mult in blogul meu.Si asta nu pentru ca toate ar merge bine s-au ca toata lupta s-a terminat!
Este o lupta pe care crezi ca ai terminato,dar lupta,vrei nu vrei continua!
''Dragii mei prieteni,nu a fost usor ,dar am crescut! Am noua ani si am inceput clasa a-2-a. Chiar daca continui un tratament si am stari dese de reflux,asta nu ma impiedica sa fiu o fetita vesela si fericita! Chiar daca uneori mancarea imi mai ramane in gat si sunt nevoita sa o dau afara,nimic nu ma impiedica sa fiu o fetita normala!
Chiar daca m-am nascut cu o malformatie''Atrezie de esofag',am avut langa mine oameni si medici minunati,care mi-au dat sansa la viata!
Si chiar daca parintii mei s-au despartit si fiecare si-a refacut viata,iar eu am ramas cu bunica mea,care mi-a devenit mama,sprijin,doctor cand ma doare ceva..sunt fericita! Fericita ca traiesc! de-si luptam cu viata! Pentru ca nici ea nu sta bine cu sanatatea!
Sa va marturisesc ceva! Iubesc animalele,pisici si catei! Am o pisicuta la care tin foarte mult!
Cand voi creste,vreau sa devin medic veterinar! Dar pana atunci,mai este destul timp! Timp de care am nevoie,sa scap si sa ma vindec de acest reflux gastro esofagian care ma chinuie in ultimul timp.
https://www.facebook.com/niculina.dumitrascu/videos/vob.100000994323756/667285556647916/?type=2&theater
Ar trebuii sa ajungem in Germania la un control si abia dupa aceea daca medicul considera ca se poate interveni ghirurgical la reflux,s-au cu tratament ,vom lua o decizie.
Dar deocamdata am nevoie de bani pentru control medical de drum si cazare in Germania.Bani de care bunica mea nu dispune..
Va multumesc din suflet ca ati avut rabdarea sa-mi cititi aceste randuri!
SA STITI CA NU-MI DORESC SA ATING STELELE...TOT CE VREAU ESTE SA ATING INIMILE DVS!
STEFANIA! FETITA CARE NU PUTEA MANCA!
VA IUBESC SI VA MULTUMESC!
Iar daca aveti posibilitatea si vreti sa ma ajutati,o puteti face aici:
Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823

Niculina Dumitrascu.
Va multumesc din suflet.
Doamne ajuta!!!!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...