luni, 7 mai 2012

Am obosit sperand.........

Sunt dezamagita din toate punctele de vedere de starea de sanatate a micutei mele Stefania.A fost externata de la spitalul Grigore Alexandrescu dar de refluxul gastro-esofagian tot nu am scapat.Urmeaza un nou regim alimentar bazat doar pe supe slabe fara carne,ceaiuri si nelipsitul lapte praf ''Nutren Junior si tratament continu.
Problema cea mai grava este ca dupa ce micuta mea Stefania are o problema atat de mare,doamna doctor care o supraveghea de cand s-a operat,m-a sunat sa ma anunte,sa-mi caut un alt medic pentru Stefania ca dumneaiei nu se mai poate ocupa de ea.............
Nu mi-a dat nici o explicatie doar mi-a spus telefonic ca ma roaga sa-i sterg numarul de telefon si sa nu mai apelez la serviciile dumneaiei pentru Stefi,asta dupa ce in timpul spitalizarii,doamna doctor a intrebat pe fica mea,pe mama Stefaniei daca m-ai avem vreo legatura cu ziarul Click.Fica mea i-a raspuns ca : Nu doamna doctor,de-acum trebuie sa ne descurcam si singuri.
Nu stiu de ce a intrebat-o,nu stiu de ce s-a purtat asa cu noi.Poate sunt de vina bani! Nu am avut posibilitatea financiara sa-i pot oferi nimic dar de mi-ar sta in putinta as da si viata mea sa pot gasi un medic s-o poata vindeca pe Stefi.

Oameni buni! Eu nu m-ai inteleg ce se intampla in tarisoara noastra,nu mai stiu in ce parte s-o mai apuc.
Sunt trista si disperata,nu stiu unde sa pot cere ajutor.Stefi are nevoie de tratament continu,un regim drastic si un lapte praf foarte scump.Cu greu fac fata situatiei.
Este atat de micuta si lupta cu viata din toata inimioara ei.Starile de reflux sunt zilnice si in greutate ia foarte greu.Singura solutie ar fi sa pot ajunge cu ia din nou in Germania la klinika unde a fost operata.Doctorul Peter Schmittenbecher din Germania stie sigur cum s-o ajute pe micuta mea.
Dar cum sa mai pot gandii asa departe cand in aceste momente cu greu ii pot asigura tratamentul si cele necesare?

Am obosit sperand,singura solutie este sa ajung in Germania dar nu am nici ce-a mai mica sansa din cauza banilor.
Din suflet va cer ajutor!Ajutati-ma sa putem continua aceasta lupta,ajutati-ma ca Stefi sa poata deveni o fetita sanatoasa.
Daca vreti si aveti putere sa ma ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din tot sufletul.

Aici ar trebui sa ajung cu Stefania:

http://www.klinikum-karlsruhe.com/medizin/kinder-und-frauen/kinderchirurgische-klinik/allgemeine-vorstellung.htm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...