miercuri, 10 octombrie 2012

S-a agatat atat de strans de viata si a invins moartea de multe ori.

Din nefericire interventia micutei mele Stefania a fost amanata din nou.
Stefi a racit putin pentru ca este foarte sensibila,iar domnul doctor a decis sa amane interventia pana vineri cand vom merge la control.
Este atat de grea asteptarea! Si in fiecare zi ma omoara cu intrebarile micuta mea...Nana eu de ce nu am voie sa pap rosie? S-au: Cand ma fac eu bine
pot sa pap si eu carnita?
O privesc cum papa supa strecurata........Iar uneori, cand prinde un moment cand nu suntem atenti,fura o firmitura de paine si o tine strans in mana si astepta
momentul so bage in gura.Dar o vad imediat si incerc sa io iau.Ma priveste cu ochisorii ei mari si-mi spune:
Te rog Nana doar putin sa vad cum este!
Nu Stefi,nu acum iubita mea.
Cand Nana,cand pot sa pap? Cand ma face bine doctorul bun?
Stefi este o fetita care s-a chinuit din prima clipa de viata.S-a agatat atat de strans de viata si a invins moartea de multe ori.
 Este dureros!       
 Astept cu inima tremurand si cu rugaciuni catre bunul Dumnezeu,ziua cand Stefi va scapa de acest chin.
Ma rog la bunul Dumnezeu sa putem razbii.Trecem prin perioade foarte grele,spitalul ca in toata tara nu are aparatura necesara,medicamente si multe altele,necesare unui om bolnav.
Tara noastra este in criza ,nimic nu m-ai merge si nici un loc de munca nu mai este stabil.
Greu este ca noi, avem s-au nu trebuie sa-i asiguram tot ce are nevoie, adica sa cumparam tot ce nu are spitalul.
Daca as fi avut bani sa pot ajunge cu Stefi in Germania unde a fost operata,alta ar fi fost situatia!
Aici nu mi-a ramas decat speranta in Dumnezeu. Speranta ca voi putea gasi banuti pentru ai putea asigura micutei mele necesitatile din spital si costurile care ni se  cer.
Oameni buni! ''Parintii mei m-au invatat ca este rusine sa ceri''
 Dar daca nu as cere si nu as striga ''ajutor''cum oare as putea s-o salvez pe micuta mea?????
Scriu aceste randuri in speranta ca un om cu suflet mare,caruia Dumnezeu ia oferit mai mult,ne va putea ajuta si pe noi sa putem duce la capat aceasta lupta.
Si stiu ca Dumnezeu intr-o zi, ii va oferi micutei mele sanatatea pentru care a luptat atat de mult cu viata.............                  
 Oameni buni si frumosi! Daca intamplator cititi aceste randuri,scrise dintr-o inima plina de lacrimi,din suflet va cer,ca in rugaciunile dvs,rugati-va si pentru ingerasul meu Stefania si pentru toti copilasii din lumea asta!
Multumesc din suflet celor care ne sunt alaturi in aceasta lupta.
Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa.

Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet.
Dumitrascu Niculina.                                                                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...