miercuri, 4 ianuarie 2012

Va doresc un an binecuvantat..

 
 
 
Din suflet spun La Multi Ani in noul an si Dumnezeu sa va binecuvanteze....
A trecut anul,un an greu pentru familia mea.Stefania este pionul principal din vietile noastre,a fost primul an in care la asteptat pe Mos Craciun,pentru ca i-am povestit mult despre el.Am tinuto de manuta si am duso cu colindul,iam aratat cat de frumoasa este lumea''viata''am vrut sa-i arat ca are pentru ce lupta.
Si asta si face,mai avem cateva luni de tratament si sperata ca Stefania intr-o zi,nu va mai avea nevoie de medicamente.Este greu dar speranta mea exista ,stiu ca Dumnezeu ne iubeste si ne va ajuta sa trecem si peste acest obstacol.
Desii facem tratament''Refluxul-gastro-esofagian,care o chinuie pe Stefii,contiuna.Nimeni din tara noastra nu are o solutie,nu are o idee despre cum sa scapam de el,decat un tratament de lunga durata si acela adus din afara tarii si pedeasupra foarte scump pentru situatia noastra financiara.
Mi-e teama si ma rog in fiecare zi la Dumnezeu sa-i pot asigura Stefaniei tratamentul de zi cu zi si cele necesare.
Venitul lunar al familiei este de in jur de 1.800 lei lunar ,iar cheltuielile Stefaniei este de:
Lapte Nutren Junior-17 cutii de 400 gr pe luna ori 56 ron cutia
Cereale--5 cutii pe luna ori 25 ron cutia
Mancare de regim alimentar si produse fara gluten.
Tratament''Motilium sirop 2 flacoane pe luna ori 400 ron flaconul =800 lei lunar
Nexium pliculete-380 ron pe luna
Viusid-4 flacoane pe luna =200 lei lunar
Metroclopamid picaturi,Siropuri diferite expectorante.
Substante pentru aerosol,pemparsi si toate necesitatile micutei depasesc cu mult 3.000 lei lunar.
Familia noastra face sacrificii enorme dar fara ajutorul dvs nu voi reusi.
Va cer din suflet ajutor in fiecare clipa''Ajutati-ma sa-i pot contiuna tratamentul Stefaniei.
Cu fruntea plecata va multumesc si Dumnezeu sa va binecuvanteze.
Putin pentru noi inseamna mult.
Daca vreti si puteti sa ma ajutati,o puteti face aici:

Niculina Nina Dumitrascu
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...