duminică, 17 iunie 2012

Astazi cand va scriu,va scriu din disperare si va cer ajutor

Dragi oameni cu suflet.

 
Astazi cand va scriu,va scriu din disperare si va cer ajutor.
Am reusit sa-mi operez nepotica cu bani stransi cu ajutorul campaniei''din inima pentru copii'

http://www.acasatv.ro/emisiuni/iubirea-invinge-saracia-o-mama-eroina-ne-da-o-lectie-de-viata-in-casa-ei-traiesc-9-suflete.html

Dar ajunsa cu Stefania in tara noastra,m-am lovit de toate barierele din spitalul G.Alexandrescu.
In urma cu un an si zece luni Stefania a fost descoperita cu un reflux-gastro-esofagian [ adica vomita tot ce mananca] Are doi ani si zece luni dar arata ca un copil de un an si zece luni,iar greutatea ei nu depaseste 9 kg.In schimb este o fetita cu o vointa de fier,vorbeste merge,canta,are o pofta de viata incredibila si lupta cu toata inimioara ei.
De mai bine de un an face un tratament care cu greu il gasim tocmai in Italia si foarte scump pentru puterile noastre.
Doamna doctor Victoria Palade de la spitalul G Alexandrescu a loat-o in evidenta din momentul cand ne-am intors de la clinica din Germania si dumneaiei s-a ocupat de Stefania.
In ciuda faptului ca sa facut tot ce s-a putut,Stefania tot nu raspunde la tratamentul pentru reflux.Doctora ia recomandat un regim strict cu multe legume si carne fiarta dar vreau sa va spun ca Stefania face tratament dar nu poate manca decat supa strecurata si laptele praf''Nutren Junior.In rest micuta mea tot ce mananca ii vine inapoi.
Am intrebat doctora de ce,iar dumneaiei mi-a ridicat din umeri si mi-a spus ca nu stie.Iar a doua zi ,doctora ma sunat sa-mi spuna sa-mi caut un alt doctor ca ea nu se mai ocupa de Stefania.
Am ramas fara un medic iar bani sa pot merge la o clinica privata,nici nu se pune problema pentru ca abia ma descurc cu laptele praf,Stefania consuma in jur de 20 de cutii de Nutren Junior pe luna,pus tratamentul,regimul si alte necesitati,depascesc cu mult 3.500 ron lunar.
In disperarea care ma aflu am trimes un mail medicului din Germania cu tot ce manifesta Stefania,iar raspunsul lui a fost ca:Stefania are o ''Stenoza''la esofag adica:undeva esofagul s-a strimtorat foarte mult incat abia trece laptele si supa strecurata.
Acum inteleg de ce doamna doctor Victoria Palade ne-a abandonat,ea stia ce are Stefi dar nu mi-a spus.
Singura solutie este o ''dilatare a esofagului'' iar in tara nu se baga nici un medic singura solutie este sa ajung cu Stefania tot la clinica din Germania unde a fost operata dar cum pot ajunge si cu ce bani voi plati aceasta interventie chirurgicala doar Dumnezeu stie.
Totul costa in jur de 10.000 de euro,poate mai putin,in cateva zile voi primi confirmarea domnului doctor din Germania cu pretul interventiei si atunci vi-l voi prezenta.
Va rog din tot sufletul meu ajutati-ma sa-mi salvez nepotica,ajutati-o pe Stefania sa poata deveni o fetita sanatoasa.
Cu fruntea plecata va multumesc si va cer ajutor..
Dumnezeu sa va binecuvanteze.
Putin pentru noi inseamna mult.
Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...