miercuri, 20 iunie 2012

Va cer ajutor pentru a ajunge cu Stefania la clinica din Germania.

De cateva zile ma tot chinuie gandul si disperarea asteptand un mail de la medicul care a operat-o pe Stefania.
Astazi a sosit.M-am bucurat mult pentru ca costul interventiei chirurgicale nu este cel despre care eu,primisem informatii dar m-am intristat pentru ca nu-i am nici macar pe acestia.
In disperarea in care ma aflu va cer ajutor si sprijin tuturor celor care din intamplare cititi blocul lui Stefi.

De o perioada de timp,Stefania dupa operatia de ''atrezie de esofag''a fost depistata in Romania cu ''reflux gastro-esofagian''Dupa perioade lungi de tratament foarte scump,regim foarte sever,Stefi a inceput sa nu mai accepte decat laptele praf si supa strecurata.

Disperata am apelat la mai multi medici dar toti mi-au spus ca Stefania are o mica ''stenoza''adica esofagul s-a strimtorat din cauza refluxului si de-aceea nimic mai consistent nu poate ajunge in stomac.Iar cel mai rau este ca in Romania,nici un medic nu vrea sa-i faca o ''dilatare a esofagului''.

Am scris medicului care a operat-o si am primit astazi raspunsul .
aici:

Dear Dumitrascu grandmother,
 a lot of the symptom you describe sound like stenosis. Perhaps it is a stenosis induced by the acid reflux. I think that Stefania has both, reflux and a stenosis. But I cannot say this exactly without having an exact diagnostic. We need a x-ray examination and an endoscopy, and perhaps we need a dilatation. If - in the worst case - we do endoscopy and dilatation as a in house procedure, it costs about 2000 €. You know that I have absolutely no influence on the price! If we can do it in an outpatient procedure and you stay in the parents house, it is less expensive. This depends on the findings!
What is about E 112? And what is about the organisation which supported you for the operation?
I am not in the office from June 24th- July 1st, and I am in holydays from July 22nd to August 12th. May be the first three weeks of July are a good time period. Greetings from Germany
 Prof. Dr. Peter P. Schmittenbecher
Kinderchirurgische Klinik, Klinikum Karlsruhe
Moltkestr. 90, 76133 Karlsruhe
Tel. 0721-974 3101; Fax 0721-974 3109
e-mail peter.schmittenbecher@klinikum-karlsruhe.de
Stimata doamna Dumitrascu,
Multe din simptomele pe care le descrieti duc spre stenoza.  Este o stenoza provocata de reflux. Cred ca Stefania are atat reflux cat si stenoza. Dar nu pot spune acest lucru exact fara a avea un diagnostic precis. Avem nevoie de o examinare radiologica si o endoscopie, si probabil este nevoie de o dilatare. Daca – in cel mai rau caz – facem endoscopie si dilatare ca o procedura cu internare, aceasta costa in jur de 2000 €. Stiti ca nu am absolut nici o influenta asupra pretului! Daca putem face acest lucru ca o procedura ambulatorie si dvs. sa stati la casa parintilor, este mai putin scumpa. Acest lucru depinde de starea lucrurilor!
Dar prin formularul E 112? Sau cu ajutorul organizatiei care v-a ajutat pentru operatie?
Eu nu sunt in clinica in perioada 24 iunie – 1 iulie, si sunt in concediu in perioada 22 iulie – 12 august. O perioada buna ar putea fi in primele trei saptamani din luna iulie.
Salutari din Germania !Prof. Dr. Peter P. Schmittenbecher

--- On Tue, 6/19/12, Schmittenbecher Peter Prof. Dr. Dr. <Peter.Schmittenbecher@klinikum-karlsruhe.de> wrote:

From: Schmittenbecher Peter Prof. Dr. Dr. <Peter.Schmittenbecher@klinikum-karlsruhe.de>
Subject: AW: on behalf of dumitrascu family - stefania
Aici v-am prezentat mesajul domnului doctor.Ghinionul vietii este ca nu dispunem de bani pentru a ajunge in Germania.Pe langa cei 2000 de euro pentru dilatarea esofagului, va trebui bani pentru transport si alte necesitati pe perioada spitalizari.
Din suflet va cer ajutor!
Va rog din tot sufletul ajutati-ma sa-mi salvez nepotica.Ajutati-o pe Stefania sa poata deveni o fetita sanatoasa.
Cu fruntea plecata va multumesc si va cer ajutor..
Dumnezeu sa va binecuvanteze.
Putin pentru noi inseamna mult.
Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...